انتقاد تند فعال سیاسی به دولت یازدهم

توقف چرخ هسته ای پیروزی محسوب نمی شود/ لزوم استفاده از ظرفیت های بسیج در بحث های اقتصادی

DSCF9628

بصیر، ابوالقاسم فرجی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار بصیر نیوز، با بیان این مطلب، اظهار داشت: امروز کسی می تواند عاقبت به خیر شود که در زیر سایه ولی فقیه حیات داشته باشد.

وی با اشاره به واقعه کربلا، خاطرنشان کرد: حضرت اباالفضل(ع) نماد واقعی تبعیت از ولایت بود، این بزرگوار در فتنه سخت آن روزگار از مقتدایش تبعیت کرد.

این فعال سیاسی در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف ولایت در کشور است، گفت: در این بحث، تمامی تئورسین های غربی، به این نتیجه رسیده‌اند که اگر می خواهید بر ایران غلبه کنید باید ولایت در داخل تضعیف شود.

فرجی در ادامه با اشاره به پیشرفت های اخیر کشور، اظهار داشت: در زمان جنگ و در شرایط تحریم، یک کلاهک آرپیچی را با چند واسطه می خریدیم اما امروز به برکت همین تحریم ها از دل خاک موشک های ما بلند می شود و پیشرفت زیادی حاصل شد.

وی با اشاره به نتیجه مذاکرات وین و تمدید آن به ۷ ماه دیگر، گفت: معنی مذاکره را نمی دانم، مگر آمریکا، اسرائیل، پاکستان، هند، چین و کشورهای دیگر انرژی هسته‌ای ندارند، چرا با آنها مذاکره نمی شود، چرا آنها می توانند آزادانه از حق استفاده از این صنعت برخوردار باشند.

این فعال رسانه‌ای افزود: این چه مذاکره‌ای است که بر سر دو موضوعی که فقط به کشورمان مربوط می شود، بحث می کنند، آنها که پول های به حق ایران را پس نمی دهند و فقط به فکر تعلیق آن هستند.

وی گفت: مگر مردان دیلماسی کشورمان معنی تعلیق را نمی دانند که این چنین در برابر خواسته های ناحق  آنها کوتاه آمدند، دکتر روحانی شعار تداوم چرخ هسته ای و چرخ زندگی در کنار هم را داده بود، چه شد که چرخ‌های هسته‌ای مان متوقف شد و چرخ زندگی نیز به سختی می گذرد.

فرجی با بیان اینکه چه بلایی بر سر ما آمده است که در کشورداری دچار مشکل شده ایم، اظهار داشت: در این مدتی که از عمر دولت گذشته حرف های روحانی فقط در حد شعار مانده است و هیچگونه اقدامی مبنی بر عمل به آنها را ندیده‌ایم.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با بیان اینکه رهبری بارها فرمودند که به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستم، خاطرنشان کرد: ما به دنیا فهماندیم که بدون سردمداران غربی و شرقی هم می توان زندگی کرد، اما نمی دانم چرا دولتمردان بار دیگر راه فرار از مشکلات اقتصادی را در مذاکره با آنها می بینند.

وی ادامه داد: ما برای جهان به یک الگو تبدیل شده ایم و همه این‌ها به برکت ولایت‌پذیری است، باید از ایشان پشتیبانی کنیم و به توصیه های مهم رهبری توجه داشتیم.

فرجی با بیان اینکه رهبری، راه خروج از موانع اقتصادی را توجه به داخل می دانند، تاکید کرد: لزوم اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و افزایش تولیدات داخلی راه برون رفت از این مشکلات اقتصادی است، نه مذاکره هایی که در پایان حق مسلم کشور به تعلیق درآید و از آن به عنوان یک پیروزی یاد کنند.

وی با اشاره به فرموده رهبر(اختلاف شمشیری است در دست دشمن)، گفت: باید از تمامی ظرفیت های بسیج و بسیجی در تمامی حوزه ها استفاده کنیم، فضا وجود دارد و باید کار کرد چرا که فردا باید به امام و شهدا پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا