امام جمعه فریدونکنار

ایران در کنار مظلومان جهان قرار دارد/ سکوت مدعیان حقوق بشر معنادار است

به گزارش بصیر، حجت الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس فریدونکنار، با اشاره به ۸ آذر روز همبستگی فلسطین، اظهار داشت: تمامی ملت ها باید برای دفاع از فلطسین مهیا شوند.

وی با بیان اینکه همه آزادی خواهان و طرفدار حقوق بشر در سراسر دنیا باید به حمایت از فلسطینی ها قیام کنند، اذعان داشت: ملت ایران همواره در کنار تمامی نیروهایی است که در برابر صهیونسیم و آمریکا می ایستند و این در واقع منطق اسلام است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به جنایت ماموران بحرینی علیه مرجعیت و اتفاقات اخیر شهر فرگوسن آمریکا، خاطرنشان کرد: قاتل آمریکایی پس از گذشت سه ماه در دادگاه تبرئه می شود، این حقوق بشر آمریکایی است، چرا مدعیان حقوق بشر، کشورهایی اروپایی و کانادا ساکتند و اعتراض نمی کنند.

وی افزود: هرکجا که منافع غرب تامین می شود، مدعیان حقوق بشر ساکت می شوند و در زمانی که منافع آنها در خطر می افتد، کشورهای دیگر را به حرکات ضدحقوق بشری محکوم می کنند.

جلالی در ادامه با اشاره به ۱۰ آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس، اظهار داشت: مجلس امروز جزء قاعده نظام و مرکز قانون‌گذاری است.

 

وی با بیان اینکه زنده بودن و سلامت از ویژگی های مهم و اصلی مجلس است، تصریح کرد: نماینده مجلس باید در محیط کار خود مفید و فعال باشد، سلامت در عرصه های سیاسی، اخلاقی و مالی بسیار مهم است و نباید از اهداف نظام و انقلاب نیز منحرف شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا