هلاکت ده‌ها سرکرده تکفیری در رقه

بصیر، خبرگزاری سوریه (سانا)، یک منبع آگاه در استان دیرالزور اعلام کرد: واحدهایی از ارتش و نیروهای مسلح مراکز داعش را در در مناطق الصناعه، حویجه صکر در دیرالزور و روستاهای البولیل و الصبحه در حومه دیرالزور هدف قرار دادند که در میان آنها یک تونسی به نام ابوعقبه التونسی، فایز محمد دیب هواری، عبدالرحمن حمد المحمد و حسین حمود الجراح به چشم می خورد.

در روستای حسنو در اطراف سعسع در حومه دمشق ارتش سوریه طی عملیاتی تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

در انخل و الشیخ مسکین در درعا و حومه آن ارتش سوریه مراکز تروریست ها را هدف قرار داد و ضمن کشته و زخمی کردن شماری از آنها ادوات این گروه ها را منهدم کرد.

انهدام ادوات سنگین تروریست‌ها در حماه

در الرقه ارتش سوریه عملیاتی علیه گروه های تروریستی انجام داد و تعدادی از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

ارتش سوریه طی عملیاتی در حومه حماه انبار مهمات و ادوات مجهز به سلاح سنگین را منهدم کرد. در القسطل الوسطانی، عقیربات، رسم قطیشه، قلیب الثور، جنی العباوی و کفر زیتا نیروهای مسلح سوریه ده‌ها تروریست را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

ارتش سوریه در بیانون، مقالع الطاموره، مایر، حریتان،‌الراشیدن الرابعه، العویجه، هنانو، الراموسه و صلاح الدین در حلب و حومه آن عملیات هایی علیه گروه های مسلح انجام داد.

در حومه حمص منابع نظامی سوری از انهدام مراکز تروریست ها و کشته و زخمی کردن ده ها نفر در اطراف چاه های نفتی الشاعر، تلبیسه، الکریم، اللج، عدله، ام جریم، الشنداخیه، الغزیله، ام صهریج، قصر الحیر الشرقی، ضبعه المله، جباب حمد، ام شرشوح، الحوله و السعن خبر دادند.

ارتش سوریه ده‌ها نفر از تروریست های جبهه النصره را در کفر شجنه، البلین الهبط و سرجه را حومه ادلب هدف قرار داد. در اطراف روستاهای النیرب، الجانودیه، کفرروما، معرتمصرین، الکستن التحتانی در جسر الشغور در حومه ادلب ارتش سوریه تعدادی از سرکرده های تروریست ها که در میان آنها اتباع غیر سوری وجود دارند را به هلاکت رساند.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا