آیا زمزمه ها رنگ درستی به خود می گیرد

چهارمین فرماندار فریدونکنار کیست؟

به گزارش بصیر، پس از گذشت کمتر از یک دهه از شهرستان شدن فریدونکنار، به نظر می رسد چهارمین فرماندار این شهرستان نیز در راه است.

شنیده ها از آن حکایت دارد که چهارمین فرماندار فریدونکنار، تا چند روز دیگر در حالی معرفی می شود که مردم این شهرستان خواهان یک فرماندار بومی برای فریدونکنار هستند.

به همین دلیل بر اساس گفته منابع آگاه، فرماندار بعدی فریدونکنار یک فرد بومی است، همچنین جوانان و تعدادی از مسئولان فریدونکناری نیز در گروه های اجتماعی با به راه انداختن کمپین حمایت از فرماندار بومی خواستار حضور یک فریدونکناری در این مسند در دولت تدبیر و امید هستند.

یادآور می شود در طول مدتی که فریدونکنار از بخش به شهرستان تبدیل شده است، امید نیک‌نژاد، علی قاسمی و محمد حسین‌زاده تصدی فرمانداری این شهرستان را برعهده داشتند و در حال حاضر نیز پس از عزل محمد حسین‌زاده لداری، حجت‌الله عصمتی طی حکمی از سوی استاندار مازندران با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری فریدونکنار مشغول به فعالیت است.

به هر حال به نظر می رسد به فریدونکنار که شهرستانی شهیدپرور و آزمون داده است و پتانسیل های بسیار خوبی در این شهر حضور دارند ظلم شده است و صرف حضور یک فرد بومی در فریدونکنار چاره ساز نیست، فرمانداری که معرفی می شود باید کاربلد و توانا باشد تا از حق ضایع شده فریدونکنار و مردم این شهرستان در استان دفاع کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا