برد هفت بر صفر شهرداری بهشهر مقابل آبادگران قم

بصیر،  دهمین هفته مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور عصر روز شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم بین تیم‌های شهرداری بهشهر و آبادگران قم برگزار شد.

 

این مسابقه در دقیقه ۶۰ متوقف شد و نیمه تمام ماند و دلیل آنهم استفاده از بازیکن غیر قانونی در ترکیب تیم آبادگران قم بود چراکه بازیکن این تیم با کارت بازیکن دیگری در میدان حضور داشت و ناظر بازی پس از بررسی کارت‌ها، مسابقه را متوقف و دو تیم را به رختکن هدایت کرد.

 

نیمه نخست این بازی، تیم شهرداری بهشهر با گل‌های کمیل نوریان (۲گل)، حسین احمدی و عبدالله تقوی به پایان رسید و در نهایت بازی با نتیجه چهار بر یک به نفع تیم شهرداری بهشهر متوقف شد.

 

به دلیل متوقف شدن بازی و استفاده از بازکن غیر مجاز از سوی آبادگران قم طبق قانون نتیجه این بازی سه بر صفر به همراه حذف گل های تیم متخلف خواهد شد که در نهایت نتیجه بازی هفت بر صفر می شود.

 

با توجه به نتیجه این مسابقه و دیگر بازی‌ها، جایگاه ششمی تیم شهرداری بهشهر در جدول مسابقات قطعی شده اما باید کمیته انضباطی نظر خود در خصوص تیم استقلال قائمشهر را اعلام کند تا مشخص شود که تیم شهرداری بهشهر با قرارگرفتن در جایگاه پنجم جدول حضور خود در لیگ دسته سوم کشور را تثبیت می کند یا خیر.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا