شش ضربه مشت بر صورت زنی باردار توسط پلیس+تصاویر

بصیر، در پی تصمیم دادستانی ایالت میسوری برای خودداری از پیگرد مامور پلیسی که مایکل براون جوان ۱۸ ساله سیاهپوست را در شهر فرگوسن کشت، این شهر همچنان دستخوش آشوب است. در نزدیک به ۳۰ ایالت آمریکا، معترضان دست به تظاهرات خیابانی زدند و در ۱۷۰ شهر آمریکا صدای تظاهرات ، مسدود کردن خیابان ها و به آتش کشیدن چندین مکان عمومی شنیده شده است. اما در یکی از این تظاهرات صحنه غم انگیز و غیر بشردوستانه ای ضبط و ثبت شده است که نه تنها آمریکاییها بلکه دنیا را به تعجب و حیرت واداشته است.

یک زوج جوان که برای شرکت در تظاهرات در شهر “دنور” به معترضین پیوسته بودند مورد ضرب و شتم شدیدی قرار گرفتند.
پلیس ها در ابتدا مرد را زیر دست و پایشان کوبیدند و همسر وی در حال و جیغ و داد و طلب کمک از مردم بود. اما بعد از اینکه دید پلیس ها در حال کشتن همسر سیاه پوست وی هستند خود دست به کار شد و برای نجات همسرش به میان آنها رفت.
اما همانطور که در تصاویر مشخص است یکی از پلیس ها پای وی را گرفته و بر روی زمین انداخت و ” ۶ “ضربه مشت بر صورت وی و ” یک “ ضربه با پا به شکم این زن که “هفت ماه و نیم” باردار است زد.

لحظه به لحظه با جنبش فرگوسن/ 6 ضربه مشت بر صورت زنی باردار توسط پلیس+تصاویر

لحظه به لحظه با جنبش فرگوسن/ 6 ضربه مشت بر صورت زنی باردار توسط پلیس+تصاویر

لحظه به لحظه با جنبش فرگوسن/ 6 ضربه مشت بر صورت زنی باردار توسط پلیس+تصاویر

 


این صحنه دلخراش که بیش از پیش احساسات مردم آمریکا و مخصوصا سیاه پوستان را برانگیخته است توسط یک عابر فیلم برداری شده و به اشتراک گذاشته شده است.

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا