بیانیه بسیج دانشجویی مازندران در خصوص حمله به سفارت ایران

دست نشانده های آمریکا و اسرائیل عامل انفجار در بیروت / حمایت قاطع از محور مقاومت در منطقه

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران در پی حمله وحشیانه به سفارت جمهوري اسلامي ايران در لبنان ضمن محکوم کردن این اقدامات تروریستی بیانیه ای را منتشر کرد.

متن بیاینه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز در یک برهه زمانی مهم و حساسی قرار داریم  و این حساسیت را دشمنان ملت مسلمان خوب فهمیده اند.این بیداری اسلامی که در جهان شروع شده و تغییر و تحولاتی که در مردم رخ داده  ترس و وحشت را در دل مستکبران جهانی انداخته است.این وحشت و دلهره را در رفتار  و چهره  کافران زمان می توان مشاهده کرد.

اقدام تروریستی در نزدیکی سفارت ایران در لبنان که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم لبنان شده است را به شدت محکوم می کنیم و ضمن تبریک و تسلیت شهادت رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان ،با تمام وجود و قاطعیت به جهان و مستکبرین جهانی اعلام می کنیم ،عملکرد و پرونده ننگین استکبار جهانی علیه اسلام و جمهوری اسلامی ایران هر روز سنگین تر می شود و دوباره در این منطقه بی آبرویی از خود به جای گذاشته است.

این مستکبرین و جهانخواران کوته فکر بدانند با این کارهایی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می دهند نفرت و بدبینی خود را در دل مردم ولایتمدار و حسینی مسلک بیشتر می کنند.

این دست نشانده های آمریکا و استکبار جهانی این غده سرطانی در منطقه بدانند که دست های به خون آغشته شان در این عملیات ها واضح است و بدانند که با این رفتارهای غیر دیپلماتیک و جاهلانه ،سرسپردگی خود و خوار و پست بودن شان را در چشم جهانیان به نمایش گذاشته اند.

مستکبرین و جهانخواران بدانند که ملت شریف و فهیم ایران به خوبی می دانند که مقاومت کردن و ایستادگی در برابر ظلم و ستم بها و قیمتی دارد  و حقوق حقه خود را به هیچ وجه به معامله نمی گذارد و هیچ گاه نمی توانند ایران را در مسیر خود منحرف کنند،زیرا ملت شریف ایران راه خود را انتخاب کرده و به درستی این راه ایمان دارد و امروز وظیفه مسلمانان حقیقی جهان در هر جایی که هستند این است که وحدت خود را حفظ کنند و شعار لا اله الا الله را بیش از پیش سر دهند.روحیه مقاومت خود را با تلاش و کوشش حفظ کنند و همه باید از خط مقدم جنگ با کفار که محور مقاومت در لبنان و فلسطین و سوریه می باشد ،حمایت کنند چون این حمایت ها باعث دوام و پایداری و قدرت اسلام می شود.

 ما دانشجویان بسیجی استان مازندران به تمام جهان اعلام می داریم در خط ولایت مطلقه فقیه و گوش به فرمان امام خامنه ای(مدظله العالی)هستیم و برای پیروزی اسلام و جمهوری اسلامی ایران و  در هر زمینه ای تا آخرین قطره خون خود در برابر مستکبرین و جهانخواران مقاومت و ایستادگی و جان خود را فدا می کنیم و از مظلومین و مسلمانان جهان حمایت و پشتیبانی می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا