اولتیماتوم فرماندار فریدونکنار به روسای ادارات؛

رئیسی که از وظیفه خود تخطی کند برخورد قانونی می‌کنم

بصیر، علی ادیبی در آخرین جلسه شورای اداری فریدونکنار در سال ۹۴ در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: با وحدت و همدلی انتخباتی در آرامش و کمترین تنش برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: شهرستانی که دولت نگران نحوه برگزاری انتخابات در آن بود، توانستیم نشان دهیم که مردم آرام و مشارکت‌ طلب هستند و انتخاباتی امنی را برگزار کردیم و بعد از انتخابات کاندیداهای رقیب هیچ اعتراضی در خصوص برگزاری انتخابات نداشتند.

فرماندار فریدونکنار گفت: مردم احساس کردند که می‌توانند به برگزارکنندگان انتخابات اعتماد کنند و همان رای از صندوق بیرون بیاید.

ادیبی با اشاره به اینکه آرای مردم حق‌الناس است، خاطرنشان کرد: به خوبی توانستیم از این آرا صیانت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرین در شهرستان فریدونکنار مستقر شد و محمداسماعیل ذبیح‌زاده حاجی مسئول این نمایندگی شد، همچنین جعفر خسروی به عنوان مسئول بنیاد حفظ نشر و آثار دفاع مقدس فریدونکنار منصوب شدند.

ادیبی با اشاره به راه‌اندازی ستاد تسهیلات نوروزی در فریدونکنار، گفت: فریدونکنار امکانات گردشگری فراوانی دارد و از آب‌بندان‌ها می‌توانیم به عنوان یک مثال بارز اشاره کنیم.

فرماندار فریدونکنار گفت: در مازندران در جلگه، جنگل و ساحل مدیریت اقتصادی نداشتیم اما در حوزه اقتصادی فریدونکنار باید طرح‌هایی داده شود تا تعریف اقتصادی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بر اساس برخی گزارش‌های رسیده برخی از روسای ادارات دیرتر از خواب بیدار و زودتر از محیط کار خود خارج می‌شوند، گفت: اگر رئیسی در این شهرستان تخطی کند با وی برخورد قانونی می‌کنم.

ادیبی اظهار کرد: مسئولان خواسته‌های خاص نباید داشته باشند و باید بدانند که این حکم‌ها تنها بر روی کاغذ است، در دوران مدیریتی خود باید به وظایفمان عمل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا