هشدار حسن روحانی به مردم ایران درباره انتخابات

پایگاه صهیونیستی “جروزالم پست” (Jpost) با انتشار گزارشی تحت عنوان “روحانی به رای دهندگان ایرانی هشدار داد که از بازگشتن افراطی گری جلوگیری کنند” به انعکاس اظهارات روز گذشته حسن روحانی در یزد پرداخته است.

در این گزارش آمده است:
«حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در سخنرانی خود در شهر یزد به ایرانیان گفت در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، رقبای روحانی را جایگزین او کنند، ممکن است با اقتدارگرایی مواجه شوند.»

در ادامه این گزارش ضمن تندرو خواندن رقبای انتخاباتی روحانی آمده است: «روحانی در انتخابات “۹ می” رقابتی جدی را با رقبای تندرو خود در پیش خواهد داشت.

روحانی روز گذشته در جمع مردم یزد عنون کرد: “در خرداد ۹۲ با هم پیمان بستیم و گفتیم می‌خواهیم در برابر خشونت و افراط ایستادگی کنیم. ما باید روز ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ را روز تاریخی ایران بسازیم، ما باید در روز ۲۹ اردیبهشت به جهانیان اعلام کنیم دوران خشونت و افراط و زور در این کشور پایان یافته است.”»

در انتهای این گزارش آمده است: «یکی از اشخاصی که روحانی را در انتخابات پیش رو به چالش می کشد، ابراهیم رئیسی است که سابقه ای طولانی در سیستم قضایی دارد و همچنین محمدباقر قالیباف شهردار کنونی تهران که از فرماندهان سابق سپاه است.»/ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا