اقدامی شایسته از قهرمانان فرابرتر فریدونکنار؛

حذف جشن صعود و دیدار با خانواده شهید مدافع حرم فریدونکناری از سوی فرابرتری‌ها

بصیر، تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار که پس از صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور خود را برای برگزاری یک جشن بزرگ آماده می‌کرد، تمامی برنامه‌های خود را لغو و با حضور در خانه پدری شهید مدافع حرم علی عابدینی به روح بلند این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

قاسم اللهقلی مدیرعامل باشگاه فرابرتر فریدونکنار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: تیم فوتبال امیدهای فرابرتر فریدونکنار در دو مرحله مقدماتی لیگ مناطق در قائمشهر و تالش توانستند با اقتدار به مرحله پایانی این رقابت‌ها که در خرم‌آباد لرستان برگزار می‌شد، صعود کنند.
وی تصریح کرد: در ۳ دیدار مرحله پایانی فرابرتر در لرستان توانستیم با دو پیروزی و کسب ۶ امتیاز در نخستین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی مناطق به لیگ دسته اول کشور راه پیدا کنیم.
مدیرعامل باشگاه فرابرتر فریدونکنار در ادامه با اشاره به حضور تمامی اعضای این تیم در منزل شهید مدافع حرم علی عابدینی، گفت: قرار بود که از این ورزشکاران قهرمان استقبال شایسته‌ای به عمل آید که با شنیدن خبر شهادت علی عابدینی این جشن صعود را حذف کرده و ورزشکاران پس از حضور در فریدونکنار به همراه تعدادی از مسئولان و خانواده بزرگ فرابرتر به دیدار خانواده این شهید بزرگوار رفتند.
اللهقلی گفت: این کمترین کاری بود که می‌توانستیم در مقابل رشادت این شهید مدافع حرم که برای دفاع از حریم ولایت در سوریه به شهادت رسید انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا