صبح امروز؛

رئیس جدید نمایندگی صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار معرفی شد

بصیر، با حضور حسن نصیری معاون اداره مالی و افراسیاب بابازاده رئیس حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، هیئت رئیسه اتاق و فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار اسماعیل اسماعیلی به عنوان رئیس جدید نمایندگی صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار معارفه و از زحمات روح‌الله ناصحی تجلیل شد.
حسن نصیری معاون اداری مالی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه اصناف به عنوان بازوی سرآمد اداره صنعت، معدن و تجارت است، گفت: مسئولیت فرصت خدمتی است که باید نهایت استفاده از این امر در زمان مدیریت صورت گیرد و این جایگاه امانتی است که در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد.

photo_2016-05-15_18-15-51
وی تصریح کرد: رئیس جدید نمایندگی صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار از افراد متخصص و باتجربه سازمان محسوب می‌شود و باید تلاش کند تا این نمایندگی به اداره تبدیل شود.
معاون اداری مالی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه ۸۳ شهرستان در کشور به دنبال ارتقای جایگاه اداری خود هستند، اظهار کرد: ۴ شهرستان در مازندران نیز به دنبال تحقق این امر هستند که فریدونکنار در اولویت قرار دارد و وزارتخانه نیز این شهرستان را مدنظر دارد.
نصیری با تاکید بر اینکه فرمانداری فریدونکنار برای ارتقای جایگاه این نمایندگی باید بسیاری از زیرساخت‌ها را فراهم کند، خاطرنشان کرد: تمامی مستندات به وزارتخانه برای ارتقای این نمایندگی به اداره تحویل داده شده است و نقش مسئولان بسیار اهمیت دارد.

photo_2016-05-15_18-15-55
یادآور می‌شود در پایان این جلسه از زحمات روح‌الله ناصحی رئیس سابق نمایندگی صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا