فرمانده سپاه فریدونکنار

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سوم خرداد در فریدونکنار

بصیر، خیرالله باقرزاده در جمع پاسداران فریدونکناری در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان، اظهار کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح فریدونکنار در سوم خرداد امسال در ساعت ۸ صبح با حضور مسئولان این شهرستان در سپاه فریدونکنار برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این صبحگاه از پیشکسوتان و مدافعان حرم تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا پس از این صبحگاه مشترک از سوی پاسداران فریدونکناری انجام می‌شود.
فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: در ادامه برنامه‌های روز سوم خرداد، از سوی حوزه بسیج اصناف فریدونکنار با همکاری پایگاه شهید بدر اتحادیه موسسه اتومبیل کرایه این شهرستان، رژه موتوری از ساعت ۱۱ صبح از مقابل ناحیه مقاومت بسیج آغاز و تا مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار ادامه دارد.
باقرزاده با بیان اینکه باید سوم خرداد را همانند عاشورا زنده نگه‌ بداریم، یادآور شد: دوم خرداد ۷۶ به جهت حضور مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق‌های زیبایی به وجود آمد اما دشمن به دنبال سوء استفاده از آن بود که با درایت رهبری و پاسداشت سوم خرداد با عنوان «مقاومت، ایثار و پیروزی» تحرک‌های دشمن را خنثی کرد.
وی تاکید کرد: باید در این روزها مقاومت، ایثار و رشادت رزمندگان را در محافل و مجالس بیان کنیم.
فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه همایش پیاده‌روی بسیجیان از سوی گردان ۲۰۲ از میدان ماهی و گردان ۲۰۱ به سمت منزل شهید عابدینی حرکت می‌کند، گفت: در این مسیر چند ایستگاه صلواتی از سوی حوزه بسیج خواهران راه‌اندازی می‌شود.
باقرزاده در بخش دیگری از سخنان خود در سالگرد ارتحال حضرت امام سه محور تکریم، بهداشت و ایمنی را دنبال می‌کنیم و در صورت تامین منابع ۵۰۰ نفر از این شهرستان به مراسم سالگرد ارتحال امام اعزام می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا