مسئول فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیاء مازندران:

ولایت فقیه نقش محوری در کشور دارد/تفکر شهدا برای همیشه ماندگار است

بصیر، حجت‌الاسلام روح‌الله انگیسه در یادواره شهدای روستای فیروزآباد فریدونکنار با اشاره به اینکه رزمندگان مدافع حرم با عشق و اخلاص در این راه قدم گذاشتند اظهارکرد: شور و اشتیاق بسیاری از سوی جوانان استان مازندران برای حضور در این مناطق وجود دارد و از مسئولان خواستاریم تا تلاش کنند رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا دوباره به محورهای مقاومت برگردند.

وی خاطرنشان کرد: استان مازندران به عنوان یک استان شهیدپرور است و همیشه در میدان‌های جنگ حضوری پرشور دارد.

مسئول فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیاء مازندران تصریح کرد: مسیر اصلی شیعیان همیشه باید تبعیت از ولایت باشد تا منحرف نشوند و این امکان‌پذیر نیست که بگوییم تابع ولی‌فقیه هستیم، اما از اجناس خارجی استفاده می‌کنیم چرا که ولی‌فقیه فرمودند استفاده از کالای خارجی ممنوع است.

انگیسه با اشاره به سخن حضرت‌علی(ع) که فرمودند”انسان‌ها دو گروه هستند، یک گروه به عنوان فرزندان دنیا و گروه دیگر به عنوان فرزندان آخرت” خاطرنشان کرد: شهدا که از لذت‌های دنیا می‌گذرند به عنوان فرزندان آخرت به حساب می‌آیند و همیشه تفکر آن‌ها ماندگار است.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: ولایت فقیه نقش محوری و تاثیرگذار در کشور دارد و به همین سبب دشمنان جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند جایگاه رهبری را تخریب کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا