امام جمعه فریدونکنار:

مسئولان معضلات فریدونکنار را برطرف کنند/ اجرای اقتصاد مقاومتی نشان دهنده ایمان مسئول است

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در جمع مسئولان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: تمامی مدیران در دوران مسئولیت خود باید این موضوع را مدنظر قرار دهند که در هر شرایطی خداند ناظر بر اعمال آنها است و اگر به این موضوع اعتقاد و ایمان داشته باشند نیازی به واحد حراست و تشکیل تیم بازرسی نیست.
وی با بیان اینکه حرکت در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی نشان دهنده ایمان مسئول است، خاطرنشان کرد: باید نظارت خداوند را باور داشته باشیم و در برخی امور هزینه‌های کمتری انجام دهیم.
امام‌جمعه فریدونکنار با انتقاد از برخی مسئولان که با قرار گرفتن در یک جایگاه، خود و خداوند را فراموس می‌کنند، گفت: برخی با به دست آوردن جایگاه و مسئولیتی دچار مشکلات فراوانی می‌شوند، اگر بر اساس قانون مسئولیتی را پذیرفتیم باید هویت اسلامی و انقلابی نظام را حفظ کنیم.
جلالی با اشاره به اینکه عملکرد و برخورد مسئولان با ارباب رجوع به گونه‌ای نباشد که هویت اسلامی و انقلابی را در نظام جمهوری اسلامی کم رنگ کند، تاکید کرد: تمامی کارهای مسئولان و مردم باید در تبعیت از ولایت باشد.
وی تصریح کرد: اگر نسبت به هدایت‌های رهبری بی توجه باشیم خدمات ارزشی ندارد و مسئولان نیز باید توجه کنند که در سال اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی شعار ندهند و در حوزه تخصصی خود بهتر از گذشته عمل کنند.
امام‌جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مشکلات و معضلات شهری چیزی نیست که دوباره بیان شود، افزود: از مسئولان انتظار می‌رود معضلات شهر مانند بیمارستان، بندر، کمربندی، مسائل عمرانی و کشاورزی فریدونکنار را یکی پس از دیگری رفع کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا