امام جمعه فریدونکنار:

سلب تابعیت شیخ عیسی موجب شکست دولت بحرین می‌شود/ مجامع بین‌المللی نسبت به سمی کردن آب فلسطینیان واکنش نشان دهند

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه فریدونکنار با اشاره به بیانات رهبری در جمع دانشجویان که فرمودند “انقلابی‌گری، انظباط اخلاقی، بصیرت سیاسی و خویشتن‌داری از جمله ویژگی‌های دانشجویان است”، اظهار کرد: مفاهیم و معارف دینی باید دلسوزانه در دانشگاه‌ها نشر داده شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه جشن‌های فارغ‌التحصیلی دانشجویان با کنسرت‌های مبتذل و اختلاط به حرام کشیده می‌شود که باید از آن اجتناب شود.

امام جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حقوق نجومی مدیران گفت: مدیران متخلف با بی‌رحمی به بیت‌المال دستبرد می‌زنند و برخی افراد با سوء استفاده از این موضوع در فضای مجازی تمامی افراد نظام را به فساد متهم می‌کنند.

جلالی تصریح کرد: در همه‌ی دوران سوءاستفاده از بیت‌المال اتفاق افتاده و مختص به این زمان و این کشور نیست و اشاعه این تخلف غیراخلاقی است.

وی با اشاره به سلب تابعیت‌شیخ‌عیسی قاسم گفت: این یک حرکت زشت و قبیح است که نشان‌دهنده‌ی شکست دولت‌مردان بحرین از ملت غیور این کشور است.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: خاخام‌های یهودی دستور به سمی کردن آب‌های فلسطینیان دادند که این یک حرکت ‌ضداخلاقی و ضدبشری به حساب می‌آید و جا دارد مجامع حقوق بین‌المللی سکوت خود را بشکنند و به این حرکت واکنش نشان دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا