در نشست هم‌اندیشی تحریریه بصیرنیوز مطرح شد

باقرزاده: اعضای بصیرنیوز به عنوان افسران جنگ نرم محسوب می‌شوند/حسینی: به‌دنبال جریان‌سازی در فریدونکنار هستیم

بصیر، نشست هم‌اندیشی اعضای تحریریه بصیرنیوز با هدف تقویت این پایگاه خبری تحلیلی و تجلیل از اعضای این سایت با حضور فرماندهی سپاه در هیئت فوتبال شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

در ابتدای این نشست ابوالقاسم فرجی سردبیر سایت بصیرنیوز به معرفی اعضا و ارائه گزارشی از این سایت پرداخت و گفت: پایگاه خبری تحلیلی بصیرنیوز به‌مدت ۱۵ ماه متوالی است که در رتبه نخست سایت‌های استان مازندران قرار دارد و تمام تلاش خود را برای انعکاس بهتر اخبار و تحلیل‌ها به‌کار می‌گیرد.

سید احمدحسینی مدیرمسئول سایت بصیرنیوز پس از خیرمقدم به اعضای سایت و مهمانان اظهار کرد: با داشتن تیم قدرتمند در زمینه‌های مختلف علاوه بر جریان‌سازی در شهرستان فریدونکنار، به‌دنبال حفظ ارزش‌های انقلاب هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سرعت در انتشار اخبار برای بصیرنیوز مهم است اما با توجه به خبری تحلیلی بودن این سایت، تحلیل و بررسی وقایع در اولویت قرار دارد.

حسینی با اشاره به اینکه سردبیرهای بخش‌های مختلف بصیرنیوز معرفی شدند تصریح کرد: به‌دنبال سردبیر بخش‌های فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و مذهبی هستیم و در آینده نه چندان دور تغییرات اساسی در فضای فیزیکی سایت اعمال می‌شود.

خیرالله باقرزاده فرمانده سپاه شهرستان فریدونکنار نیز در این نشست با بیان اینکه فضای مجازی تاثیر بسیاری در جامعه دارد گفت: اعضای بصیرنیوز و کسانی که پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و در این مسیر حرکت می‌کنند به عنوان افسران جنگ نرم محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا از فضای مجازی به نفع خود استفاده کنند و با سیاه‌نمایی کشور را تخریب کنند و این مسئله برای کسانی که در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستند فرصت خوبی است تا با این تهدیدها مقابله و امید را در جامعه تقویت کنند.

سیدمرتضی رضویان مسئول انشار اخبار و مدیر اجرایی سایت بصیرنیوز در این نشست با اشاره به اینکه تمام تلاشمان را برای تحقق اهداف بصیرنیوز به‌کار می‌گیریم گفت: اگر با قلم خود نقدی بر عملکرد مسئولی در این شهرستان داشته‌ایم برای پیشرفت این شهر بوده است و هیچ‌گاه هدف تخریب افراد را نداریم.

همچنین در پایان این نشست و با حکم مدیرمسئول بصیرنیوز سردبیر حوزه‌های مختلف این پایگاه اطلاع‌رسانی مشخص شدند.
بر این اساس ابوالقاسم فرجی سردبیر سایت و قائم مقام مدیرمسئول بصیرنیوز معرفی شد.
همچنین مرتضی رضویان مسئول انتشار اخبار و امور اجرایی، حسن شجاع مسئول امور هماهنگی و پشتیبانی، مرتضی اسدپور سردبیر بخش ورزشی، رضا سیفایی سردبیر بخش سیاسی، مهدی نصیری سردبیر بخش چندرسانه‌ای و امیرحسین زارع سردبیر کانال تلگرامی بصیرنیوز انتخاب و معرفی شدند.
به گزارش بصیر، سردبیران بخش‌های اقتصادی، فرهنگی اجتماعی، مذهبی و مسئول بازاریابی پس از گزینش نهایی مشخص و معرفی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا