معاون فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

پاسداشت قهرمانان پاسداشت غرور ملی است/همه برای اعتلای پرچم ایران تلاش کنند

بصیر، محمدمهدی نصیری معاون فرماندار فریدونکنار در آئین تجلیل از پیشکسوتان کشتی این شهرستان اظهار کرد: در برخی مواقع انسان‌ها قدردان سرمایه‌های خود نیستند و وقتی آن را از دست می‌دهند تازه متوجه ارزش آن می‌شوند که بسیار دیر است.
وی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران و پهلوانانی که در کنار ما هستند مانند سرمایه‌هایی هستند که اگر قدردان آن‌ها نباشیم روزی از دستشان می‌دهیم و دیگر حسرت خوردن سودی ندارد.
نصیری تصریح کرد: قهرمانان کشور برای همه تلنگری هستند تا که احترام به این سرمایه‌ها را بیاموزیم و موجب تجدید غرور ملی می‌شوند.
معاون فرماندار فریدونکنار گفت: پاسداشت قهرمانان پاسداشت غرور ملی است و لازم است که همه‌ قدردان افتخارآفرینی‌های این پهلوانان باشیم.
وی با اشاره به اینکه برای این کشور خون‌های زیادی ریخته شده است خاطرنشان کرد: حضور جوانان در جنگ تحمیلی و همچنین در دفاع از حریم ولایت موجب تقدس پرچم جمهوری اسلامی ایران شده و لازم است تا همه برای اعتلای این پرچم تلاش کنند.

به گزارش بصیرنیوز در پایان این مراسم از کاظم نریمانی، بهزاد نعمتیان، حمیدربیعی کناری و مهدی شفیعیان که در مهرماه سال جاری عازم مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان در ورشو لهستان هستند تجلیل به‌عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا