سرپرست کتابخانه‌ عمومی فریدونکنار در جمع خبرنگاران:

مهمترین هدف ما کلنگ زدن کتابخانه مرکزی است/کتابخانه عمومی زیبنده این شهر نیست

بصیر، ابراهیم نقدی بابایی در جمع خبرنگاران شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه  این شهرستان از نظر فرهنگی در وضعیت خوبی است و میزان مطالبه‌ی شهروندان مطلوب بوده اظهار کرد: پس از تغییر در مدیریت در کتابخانه فریدونکنار تلاش کردیم تا در یک گام کوتاه مدت تغییراتی را در ساختار این مجموعه ترتیب دهیم چراکه کتابخانه عمومی زیبنده این شهر نیست.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اقداماتی که می‌توان آن را به‌عنوان اهداف میان مدت کتابخانه فریدونکنار نام برد، جذب کتابخوان بوده است که این امر به همت اصحاب رسانه این شهرستان و بصیرنیوز اتفاق افتاده و هر سه‌شنبه نشست کتابخوان برگزار می‌شود.

سرپرست کتابخانه فریدونکنار با بیان اینکه لازم است افرادی که به کتابخانه وارد می‌شوند عشق و علاقه داشته باشند تصریح کرد: رسالت کتابخانه‌ها این است که خدمات اطلاعاتی ارائه دهند و مردم باید بدانند که در کتابخانه‌ها باید کارهای فرهنگی صورت گیرد.

نقدی بابایی گفت: از ابتدای سال ۹۵ و تاکنون مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از شهرداری به حساب کتابخانه واریز شده است و همچنین یک قطعه زمین به مساحت ۳۸۰ مترمربع از طرف یک خیر فریدونکناری برای کتابخانه اهداء شده و مهمترین هدف ما این است تا کلنگ این زمین برای افتتاح کتابخانه مرکزی زده شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه پس از ۸ ماه حضور در فریدونکنار نه حکمی و نه بودجه‌ای دریافت کرده‌ام خاطرنشان کرد: در گذشته زیرنظر وزارت ارشاد بودیم اما امروز که در نهاد هستیم وضع ما بهتر شده است.

سرپرست کتابخانه فریدونکنار در پایان با تشکر از خبرنگاران هفته رسانه را تبریک گفته و تصریح کرد: خبرنگاران دلسوز مردم هستند چراکه مشکلات آن‌ها را به مسئولان گوشزد می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا