این گرگ‌ها برای که مرثیه‌سرایی می‌کنند؟

بصیر،«محمود رسلان» خبرنگار شبکه «الجزیره»، که عکس‌های سلفی وی با عناصر گروه تروریستی «نورالدین زنکی» و قاتلان کودک ۱۱ ساله فلسطینی، به راحتی از شبکه‌های اینترنتی قابل دسترسی است، تصویری از یک کودک مظلوم و مجروح اهل حلب به نام «عمران دنقوش» را منتشر کرد و در توضیح این تصویر رقت‌آور مدعی شد که دنقوش از زیر آوار بمباران هواپیماهای روسی بیرون کشیده شده است!

«محمود رسلان» بعد از اینکه تکفیری‌ها سر کودک ۱۱ ساله را بریدند، برای آنها دعا و آرزوی طول عمر کرد!
این گرگ‌ها برای که مرثیه‌سرایی می‌کنند؟
این خط خبری اما خیلی زود توسط شبکه‌های وابسته به جبهه تروریسم، خصوصا «الجزیره» و «العربیه» و رسانه‌های غربی پی گرفته شد و حتی روزنامه‌های زنجیره‌ای داخلی که نوعا نسبت به کشتار زنان و کودکان در سوریه و عراق و یمن حساسیتی نشان نمی‌دهند، عکس این کودک را در صفحات اول برجسته کردند و همان خط خبری «رسلان»‌را در پیش گرفتند.
اما، در گرماگرم این جریان‌سازی ساختگی، ژنرال «ایگور کناشینکف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، جنگنده‌های روسی به هیچ‌وجه منطقه «القاطرجی» را بمباران نکرده‌اند؛ یعنی همان منطقه‌ای که «محمود رسلان» مدعی شد دنقوش در آن منطقه از زیر آوار خارج شده است.
در اینجا قرار نیست که بخواهیم صحت اظهارات سخنگوی وزارت دفاع روسیه را ثابت کنیم، ولی نکته اینجاست جریانی تصویر دنقوش را بلند کرده و آن را پیراهن عثمان می‌کند که طی پنج سال اخیر در نقش تریبون جبهه حامی داعش و تکفیری‌های بدنام انجام وظیفه کرده است؛ جبهه‌‌ای که طی این مدت دستش به خون هزاران زن و کودک آغشته شده و طبق آمارهای رسمی، تنها در یمن ۱۱۰۰ کودک را کشته است.

همین هفته گذشته بود که جنگنده‌های سعودی با بمباران یک مدرسه در شمال یمن (استان صعده)، ۱۵ کودک بی‌گناه را کشتند. کودک‌کشی سعودی‌ها در یمن به قدری گسترده و وقیحانه است که صدای برخی از کشورها و نهادهای غربی را هم درآورده است./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا