رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

داعش برای اسلام هراسی ایجاد شده است/ تنها راه مقابله با گروه های تکفیری وحدت مسلمانان است

بصیر، سردار محمد رضا نقدی شامگاه سه شنبه در همایش مسئولان کانون‌های بسیج هنرمندان سراسر کشور که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به پیشرفت های کشورمان در زمینه های مختلف اظهار داشت: به برکت وجود جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان توانسته به عالی‌ترین درجات علمی و فرهنگی برسد و توجه دنیا را به خود جلب کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه های دشمن برای مقابله با ملت ایران افزود: دشمن از حمله نظامی ناامید شده و تلاش می‌کند به وسیله فرهنگ و هنر نفوذ کند، دشمن به هیچ کدام از اهداف خود در راستای مقابله با کشورمان نرسیده و امروز تهاجم فرهنگی را در دستور کار قرار داده است.

سردار نقدی با اشاره به رسالت هنرمندان انقلابی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بیان کرد: هنرمندان بسیجی باید نفوذ ناپذیر باشند و ضربه محکمی را به دشمن وارد کرده و در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی گام بردارند.

وی با اشاره به رسالت هنرمندان انقلابی تصریح کرد: هنرمندان متعهد و انقلابی این موضوع را مورد توجه قرار دهند که باید به حفظ  جبهه فرهنگ و هنر بپردازند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: دشمن برای ضربه زدن به کشورمان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، امروز  تهاجم فرهنگی توسط دشمن ایجاد شده که  بیشترین مسئولیت برای مبارزه بر عهده هنرمندان است و در این زمینه باید پیشگام باشند و به نشر ارزش های انقلاب بپردازند.

سردار نقدی ولایت مداری را مهم ترین نیاز جامعه دانست و گفت: افرادی که در عرصه هنر فعالیت می‌کنند باید انتظارات مقام معظم رهبری در حوزه هنر را محقق کرده و نیازهای هنر انقلابی را رفع کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های دشمن برای حضور در رسانه های خارجی تصریح کرد: جلب توجه هنرمندان برای حضور در خارج  یکی از اهداف دشمن است و در این زمینه اقدامات زیادی انجام می‌دهد، هنرمندان کشورمان باید با حرکت در مسیر انقلاب اسلامی فریب دشمن را نخورده و نقشه دشمن را بر آب کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اوضاع منطقه و اقدامات گروه های تکفیری افزود: داعش برای ترویج اسلام‌هراسی ایجادشده‌ و به دنبال اختلاف‌افکنی میان شیعیان و اهل سنت است که تنها راه مقابله با گروه‌های تکفیری وحدت مسلمانان با یکدیگر است.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: گروه تروریستی داعش چهره ناپسندی از اسلام به نمایش گذاشته‌ اند و  تلاش می‌کنند ملت‌های جهان گرایشی به اسلام نداشته باشند درحالی‌که حرکت ملت های آزاده به سوی اسلام باسرعت بیشتری در حال انجام است.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا