آمریکا با تمدید تحریم‌ها برجام را نقض کرد/ مجلس آماده اقدام متقابل است

بصیرنیوز، روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی درباره تمدید تحریم‌ها علیه ایران در کنگره آمریکا گفت: مجلس پاسخ قاطعانه به بدعهدی آمریکایی‌ها خواهد داد.

بابایی صالح افزود: در دشمنی آمریکا با ملت ایران نباید شک کرد و اگر غیر از این اقدام اخیر عمل می‌شد باید از عملکرد آنها متعجب می‌شدیم.

وی گفت: آمریکا و ایادی آن در کدام مرحله صادقانه اقدام کرده اند که در این مورد بخواهند صادقانه عمل کنند؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: جمهوری اسلامی پاسخ این اقدام را خواهد داد و به گفته مقام معظم رهبری اگر آمریکایی‌ها برجام را پاره کنند ما قطعا آن را آتش خواهیم زد.

وی ادامه داد: ایران در مقابل تصویب تحریم ۱۰ سال ایران توسط مجلس سنا آمریکا سکوت نخواهد کرد؛ مقام معظم رهبری نیز از روز اول فرمودند آمریکایی‌ها قابل اعتماد نبوده و نقض کننده خواهند بود و به مسئولین نظام هشدارهای لازم را داده بودند.

بدعهدی آمریکا به ملت ایران اثبات شده است
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همانگونه که دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز گفت ما بسته‌های فنی را برای پاسخ متقابل به بدعهدی‌های آمریکا آماده کرده ایم اما در حال حاضر منتظر می‌مانیم تا اقدام رییس جمهور آمریکا را ببینیم.

بابایی صالح افزود: البته برای ما فرقی ندارد چرا که آمریکایی‌ها طی این سال‌ها بارها و بارها برای ملت ایران آزموده شده اند و بدعهدی و دروغگو بودن آنها بر همه ثابت شده است.

وی گفت: ما باید منتظر بمانیم تا عکس العمل کشورهای ۵+۱ را مشاهده نماییم بعد تصمیم نهایی همه از سوی دولت و هم از سوی مجلس گرفته خواهد شد.

نماینده مردم استان قزوین در پایان افزود: آمریکا با تمدید تحریم‌ها برجام را نقض کرد و قطعا مجلس اقدام آمریکایی‌ها را پاسخ خواهد داد و پاسخ مجلس نیز سخت و قاطعانه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا