تحلیل ال‌کلاسیکو در تمرین امروز استقلال

بصیرنیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال پس از استراحت یک‌ روزه از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (یکشنبه) در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

* نصرالله عبداللهی، فرشید اسماعیلی، میثم مجیدی، روزبه چشمی و وریا غفوری غایبان تمرین بودند. این بازیکنان به علت مصدومیت در تمرین حضور نداشتند. قرار است در صورت تأیید کادر پزشکی، اسماعیلی از فردا در تمرینات شرکت کند.

* علیرضا منصوریان پیش از آغاز تمرین با خبرنگاران خوش و بش کرد. سرمربی استقلال با یکی از عکاسان خبری برخورد گرمی داشت و از او پرسید اهل کجاست که این عکاس هم گفت پرسپولیسی است!

* محسن کریمی که در بازی با صبا کمی دچار مصدومیت شده بود، امروز با نظر کادر پزشکی به تمرین اختصاصی پرداخت.

* مهدی رحمتی به همراه مربی دروازه‌بان‌ها درباره بازی ال‌کلاسیکو و عملکرد دروازه‌بانان دو تیم با هم صحبت کردند.

* بازیکنان پس از کارهای کششی، به پنج گروه تقسیم شده و حرکات لوزی شکل همراه با توپ انجام دادند. در ادامه، بازیکنان به سه گروه تقسیم شده و کارهای ترکیبی، حفظ توپ و تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. در یک بخش، منصوریان تمرین را متوقف و از اهمیت بازی با تراکتورسازی برای آنها صحبت کرد و از شاگردانش خواست به خط میانی تراکتورسازی توجه داشته باشند و به نوعی آنها را از کار بیندازند.

* یعقوب کریمی با زدن ماسک به صورتش به تمرین پرداخت.

* بهتاش فریبا در تمرین حضور داشت و دقایقی هم با منصوریان صحبت کرد.

* با توجه به اینکه تمرین در زمین شماره دو آزادی برگزار می‌شد، باز هم خبری از هواداران نبود.

* استیو جونز مربی بدنساز انگلیسی همراه روزبه چشمی در سالن وزنه‌ حضور داشت تا هافبک استقلال هر چه زودتر آمادگی خودش را بدست بیاورد.

استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در دیداری حساس از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی پذیرای تراکتورسازی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا