جاسم کرار؛ جنجالی‌ترین خارجی تاریخ لیگ

بصیرنیوز،تراکتورسازی روز جمعه با امیر قلعه نویی و کرار جاسم در حالی در ورزشگاه آزادی برابر استقلال قرار می گیرد که این سه نام در سال های گذشته حاشیه های زیادی را تجربه کرده اند.

نقش کرار در حذف استقلال از آسیا
شاید اولین باری که نام کرار در حوالی فوتبال ایران و استقلال مطرح شد کمتر در ذهن هواداران فوتبال مانده باشد. هافبک عراقی که امیر قلعه نویی علاقه زیادی به حضور او در فوتبال ایران داشت، در لیگ ششم قرار بود تا پیراهن استقلال را بر تن کند و به همین دلیل مسئولین استقلال ارسال لیست این باشگاه به AFC را به بعد از عقد قرارداد با این بازیکن موکول کردند که در نهایت این موضوع تبدیل به یکی از جنجالی ترین پرونده های استقلال در دهه گذشته شد.
اولین حضور در تراکتور
اولین حضور جنجالی این هافبک عراقی در فوتبال ایران با پیراهن تراکتورسازی اتفاق افتاد و بعد از درگیری او با یکی از داوران بود که این هافبک عراقی با محرومیت سنگین از سوی کمیته انضباطی مواجه شد. کرار بعد از حضور در تبریز خیلی زود راهی استقلال شد تا در لیگ یازدهم پیراهن آبی های تهرانی را با وقفه ۵ ساله بر تن کند.
درگیری با جباری و اخراج از استقلال
هافبک عراقی آبی ها در لیگ یازدهم اولین حضور خود در استقلال را زیر نظر پرویز مظلومی تجربه کرد. حضوری که البته عمر چندانی پیدا نکرد و کرار بعد از درگیری با مجتبی جباری یکی از بازیکنان محبوب و البته بزرگ رختکن استقلال با تصمیم کادرفنی از این تیم کنار گذاشته شد. بحث و نزاع درباره زدن یک ضربه ایستگاهی در دیدار دو تیم استقلال و سایپا مهر کرج در جام حذفی باعث شد تا مظلومی با وجود جباری خیلی راحت از نام این بازیکن بگذرد.
جاسم کرار؛ جنجالی‌ترین خارجی تاریخ لیگ
کرار دوباره آبی پوش شد
کرار اما در ابتدای لیگ چهاردهم دوباره پیراهن استقلال را با تصمیم قلعه نویی بر تن کرد. سرمربی آبی ها پس از آنکه از بازگشت جباری نا امید شد، به سراغ این هافبک عراقی رفت و البته که کرار در هفته های ابتدایی عملکرد فوق العاده ای در ترکیب این تیم داشت. جنجال های کرار در لیگ چهاردهم از بازی با تراکتورسازی آغاز شد. بعد از آنکه کرار با دریافت یک کارت زرد بی مورد، دربی هفته پانزدهم را از دست داد و شبانه از اردوی استقلال خارج شد تا یک بحران کامل را به استقلال تحمیل کند.
کرار با وجود همه این اتفاقات در استقلال ماندنی شد اما قلعه نویی میلاد نوری را به جمع آبی ها اضافه کرد تا جانشینی برای او داشته باشد. جنجال اصلی کرار در هفته های ابتدایی دور برگشت لیگ چهاردهم اتفاق افتاد و کرار بعد از درگیری با فغانی تا هفته ها به ترکیب استقلال بازنگشت و نمایش اسفناک او در دیدار با تراکتورسازی و توپ های از دست رفته توسط او در میانه میدان باعث شد تا این بازیکن انتقادات زیادی را تحمل کند.
جاسم کرار؛ جنجالی‌ترین خارجی تاریخ لیگ
مظلومی به اشتباه خود پی برد
در شروع لیگ پانزدهم و بعد از کش و قوس های فراوان مظلومی ترجیح داد به کرار اعتماد کند. قراردادی با بند های جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای هر جلسه غیبت هم برای این بازیکن چاره ساز نشد و هافبک عراقی استقلال بعد از خلق حواشی زیاد خیلی زود از جمع استقلالی ها جدا شد تا پرونده حضور او در جمع آبی ها اینگونه بسته شود.
قلعه نویی کرار را خواست
حضور کوتاه مدت در نفت نجف برای نیم فصل و بازگشت به تراکتورسازی با تصمیم قلعه نویی آخرین جا به جایی فوتبالی این هافبک پرحاشیه بود. کرار در ابتدای لیگ شانزدهم با تصمیم عجیب قلعه نویی به تراکتوری پیوست که سروش رفیعی و محمد نوری را در پست این بازیکن در اختیار داشت. کرار که شروع خوبی در تراکتورسازی داشت تا به اینجای فصل دو پاس گل و یک گل را در کارنامه خود ثبت کرده اما عملکرد او در دو بازی اخیر بعد از آنکه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، انتقادات زیادی را ایجاد کرد. امیر قلعه نویی نیز در نشست خبری بعد از بازی با پدیده که با عملکرد دور از انتظار کرار همراه شد، از هافبک خود انتقاد کرد تا حضور او در دیدار برابر استقلال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
جاسم کرار؛ جنجالی‌ترین خارجی تاریخ لیگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا