فرمانده انتظامی فریدونکنار خبر داد

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در فریدونکنار/ کشف ۳۱ فقره اجناس سرقتی به ارزش حدود ۵ میلیارد ریال+ تصاویر

بصیرنیوز، مهدی نریمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی با وحدت کامل و اجرای عملیات ضربتی توانستند سه سارق حرفه‌ای را در شهرستان فریدونکنار دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه این سه سارق از رودهن و تهران بودند، تصریح کرد: این سرقت‌‌ها بیشتر از منازل، مغازه‌ و خودروها انجام شد و در آن ۶ دستگاه خودروی مزدای ۳، تیبا و خودروهای دیگر، اجناس گران قیمت پوشاک زنانه از واحدهای صنفی، تلویزیون های ۳۲ و ۴۲ اینچ و پرینتر و پلاک خودرو به سرقت رفت.

فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار با اشاره به اینکه ۳۱ فقره از این سارقان کشف شد، خاطرنشان کرد: این سرقت‌ها بیشتر در شهرهای تهران، نوشهر، نور، محمودآباد، فریدونکنار و بابلسر صورت گرفته است

نریمانی با بیان اینکه با عملیات صورت گرفته و ایست و بازرسی در پاسگاه دهفری فریدونکنار این سارقان حرفه‌ای را دستگیر کردیم، اظهار کرد: ادوات سرقت را نیز کشف کردیم و به تمامی مالباختگان اعلام و شاکیان شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه در برآورد انجام شده ارزش ریالی این سرقت‌ها ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است، افزود: تحقیقات به صورت مکتوب تحویل مقام قضایی و متهمان نیز به دادگاه معرفی شدند اما تحقیقات همچنان ادامه دارد چرا که پرونده در حال تکمیل شدن است احتمال کشف بیشتر از این مجرمان وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار خاطرنشان کرد: این متهمان با اجاره ویلایی در شهرستان‌های شمال کشور، اجناس سرقتی را دوباره به فروش می‌رساندند.

نریمانی در پایان از زحمات پلیس آگاهی و تمامی همکاران که در کشف این سرقت وی را همراهی کردند تقدیر و تشکر کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا