پورموسوی: افشین گل هم نزند برای من ارزش دارد

بصیرنیوز، سیدسیروس پورموسوی در مورد آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با سپاهان گفت: وضعیت تیم ما خوب است و در این مسابقه فقط محمد طیبی را در اختیار نداریم. غیبت او بهترین فرصت برای بازیکنان دیگر است تا خودشان را نشان دهند و اگر بتوانیم با جایگزین‌هایی که داریم نتیجه بگیریم، دیگر دنبال دفاع وسط نخواهیم رفت. امیدوارم دیگر بازیکنان نمایش خوبی داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی با سپاهان برای آنها جنبه انتقامی دارد، خاطر نشان کرد: این بازی برای من حساسیت ندارد. قبل از بازی رفت هم گفتم که فقط دنبال انجام یک فوتبال خوب هستیم. تقابل با ویسی هیچ حساسیتی برای من نخواهد داشت و دنبال انتقام هم نیستیم. ما دو نفر رفیق هستیم و قطعاً هر دو برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه یادآور شد: ما سه سال در کنار هم بودیم و اگر ویسی نمی‌رفت دوباره با هم همکاری می‌کردیم. تفکرات ما نزدیک به هم است و هر دو فوتبال تهاجمی را دوست داریم. من معتقدم بازی فردای ما قشنگ خواهد شد.

پورموسوی در واکنش به اینکه برخی معتقدند آرش افشین هنوز آماده نیست،گفت: افشین از ناحیه عضلات دوقلو مشکل پیدا کرد و من خودم با او صحبت کردم. امکان ندارد که او آماده نباشد، چون افشین در تیمی مثل استقلال حضور داشت. طبیعتاً چون بازی نمی‌کرد از لحاظ ذهنی کمی تمرکزش به‌هم ریخت، ولی من به او گفتم که خیالت راحت باشد. افشین حتی اگر گل هم نزند برای من ارزش دارد و مطمئنم او به روزهای اوج بازخواهد گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا