مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار:

فریدونکنار در بین ۱۰ شهرستان برتر مازندران در بخش پرورشی قرار گرفت

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به برنامه‌های پرورشی اداره آموزش‌وپرورش فریدونکنار اظهار کرد: کسب رتبه های برتر استان در جشنواره هنرهای نمایشی و هنرهای آوایی و  راهیابی  به مرحله کشوری جشنواره فیلم پرسش مهر ریاست جمهوری با عنوان ” آب‌بندان” در بخش فرهنگیان از جمله برنامه‌ پرورشی این اداره بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کسب رتبه اول استان در مسابقات احکام و رتبه‌های برتر در دیگر رشته های قرآنی، کسب مدال طلا و برنز مسابقات تکواندوی کشوری و راهیابی به اردوی تیم ملی تکواندو توسط دانش‌آموز فریدونکناری و کسب رتبه دوم استان در آزمون مشاوران سراسر کشور از عنوان‌های به‌دست آمده در برنامه‌های پرورشی است.

مدیرآموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت دانش‌آموزان برای نخستین بار توسط شهرستان فریدونکنار در کشور تشکیل شده است.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه مشارکت دانش‌آموزان فریدونکناری در برنامه‌های فرهنگی افزایش پیدا کرده است، گفت: افزایش ۴۰ درصدی کمک‌های نقدی دانش آموزان برای بازسازی عتبات عالیات نشان از تاثیرگذاری برنامه‌های پرورشی بوده است.

وی ادامه داد: طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با مشارکت ۳ هزار دانش‌آموز و همچنین دو مرحله نمایشگاه کتاب و اهدای ۶ هزار جلد کتاب رایگان به مدارس در فریدونکنار برگزار شده است.

مدیرآموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: زنگ سردار بصیرت در تمامی مدارس این شهرستان به مناسبت سالروز شهادت حاج حسین بصیر و نهادینه کردن این طرح نواخته می‌شود.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: ۱۰۰ فیلم جشنواره رشد در ۳۰ مدرسه شهرستان برای اولین بار اکران شد.

وی از برگزاری یادواره شهدا در تمامی مدارس فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: برنامه یادواره شهدا به صورت هماهنگ در تمامی مدارس فریدونکنار برگزار می‌شود و این شهرستان توانست کسب عنوان برتر استان را در اجرای یادواره شهدای دانش آموز به‌دست آورد.

مدیرآموزش و پرورش فریدونکنار یادآور شد: فریدونکنار در اجرای برنامه‌های پرورشی در بین ۱۰ شهرستان برتر استان مازندران قرار گرفته است.

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: دو مرحله همایش تجلیل از نخبگان پرورشی با تقدیر از هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز منتخب برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف فرهنگی یادآور شد: بیش از هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز به اردوهای مختلف ملی از جمله راهیان نور، بنیاد علوی، مشهد اولی‌ها، پیشاهنگان اعزام شدند.

مدیرآموزش و پرورش فریدونکنارگفت: جشنواره‌های  نقاشی خیابانی با موضوع محیط زیست و پرندگان مهاجر و انقلاب اسلامی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و محیط زیست در این شهرستان برگزار شد.

اسماعیل‌زاده در پایان تصریح کرد: طرح سلامت دهان و دندان برای تمامی دانش‌آموزان دبستانی شهر و روستا اجرا شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا