پرداخت ۱۷۸ میلیارد تومان به متقاضیان کشاورزی در مازندران

بصیر، محمود گرجی طی گفت‌و‌گویی اظهار کرد: امسال ۱۷۸ میلیارد تومان اعتبار برای ۶۸۹ طرح کشاورزی در قالب بسته رونق تولید به متقاضیان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه از سال ۹۳ تاکنون در بخش کشاورزی برای ۱۱ هزار و ۸۷۲ نفر ایجاد اشتغال شد، افزود: ۷۱۴ میلیارد تومان برای ایجاد شغل و افزایش تولید در بخش کشاورزی مازندران تسهیلات پرداخت شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: در سه سال اخیر ۳۱۴ میلیارد تومان از محل کمک‌های فنی اعتباری، توان تسهیلات و منابع داخلی بانک‌ها در بخش کشاورزی جذب شد.

این مسؤول از جذب ۷۱٫۲ میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی در سال‌های ۹۳ و ۹۴ خبر داد و گفت: امسال هم ۱۳۱ طرح کشاورزی به مبلغ ۱۰۸ میلیارد تومان از همین محل اعتباری به بانک عامل معرفی شد.

گرجی خاطرنشان کرد: سه سال اخیر ۵ هزار و ۳۴۳ دستگاه انواع ماشین‌آلات کشاورزی وارد مزارع استان شد که برای این تعداد ماشین‌آلات ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی گفت: در سفر هیأت دولت به مازندران ۲۵۰ میلیارد ریال برای توسعه باغ در اراضی دیم شیبدار، ۱۷۰ میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی آب‌بندان‌های سطح استان و ۳۷۰ میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری به بخش کشاورزی مازندران اختصاص یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا