مدیرکل بنادر مازندران:

۲۵ کیلومتر از اراضی ساحلی مازندران آزادسازی شد

بصیر، سیاوش رضوانی در نشست هم‌اندیشی مدیران بنادر شمالی که با هدف بررسی چالش‌های فراروی بنادر شمال کشور با حضور مدیران کل ستادی سازمان بنادر و دریانوردی در بندر نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: احداث سامانه رسوب‌گیر و راه دسترسی را از پروژه‌های مهم و حیاتی بندر نوشهر است.

وی افزود: با مساعدت مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی احداث سامانه رسوب‌گیر در کمیته DSS سازمان مورد تصویب قرار گرفت و درباره احداث راه دسترسی نیز با همکاری مسؤولان ذیربط اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران آزادسازی سواحل را از دیگر اولویت‌های در این اداره کل برشمرد و تصریح کرد: با حمایت‌های مسؤولان ارشد قضایی و اجرایی استان و سازمان بنادر و دریانوردی، تاکنون ۲۵ کیلومتر از اراضی ساحلی استان آزادسازی شد و پرونده‌های متعددی در این زمینه در دستگاه قضایی تشکیل شد و در حال پیگیری است.

در ادامه مدیران بنادر شمالی به بیان مسائل و مشکلات بنادر تابعه از جمله لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در بنادر شمالی، تعدد اپراتور فعال در بنادر شمالی، عدم تخصیص منابع مالی مناسب، سن بالای ناوگان کشتی‌رانی فعال در دریای خزر، لزوم اصلاح و بازنگری مفاد برخی از قراردادها، ساماندهی نیروی انسانی، نبود نیروی تخصصی در بخش‌های سواحل، دریایی و… پرداختند.

مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی نیز اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست احساس هم‌دلی بیشتر بین بنادر شمالی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات موجود است.

حمزه علی‌بخشی گفت: انجام ارزیابی عملکرد بنادر شمالی، ساماندهی نیروی انسانی، تأمین بودجه و ارتقاء تشکیلات روابط عمومی از ضرورت‌ها است.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا