امام جمعه فریدونکنار:

لزوم تقویت فرهنگ انقلاب اسلامی در دانش‌آموزان/قلب مقاومت ایران است

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فریدونکنار با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: همه باید حرمت ایام فاطمیه را نگه داریم و از کارهایی که خلاف شان این بانوی بزرگوار است اجتناب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) دارای جایگاه بالایی است که پیامبر اکرم به احترام آن حضرت از جای خود برخاسته و به ایشان احترام می‌گذاشت.

امام جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تشکیل ستادهای آموزشی و تربیتی از اقدامات خوب دوره‌های شهید رجایی و باهنر بود که در مدارس به اجرا گذاشته شد و هدف آن آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دینی و اسلامی بود.

جلالی موضوع تربیت فرزندان را بسیار مهم دانست و افزود: تربیت فرزندان از وظایف مهم والدین و مربیان آموزش‌وپرورش است که لازم است به صورت جدی به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه علم بدون تهذیب فایده‌ای ندارد، گفت: معلمان مدارس و دانشگاه‌ها باید اطلاعات دینی و آگاهی‌های تربیتی خود را بالا ببرند چراکه مسئولیت بسیاری از فرزندان بر عهده آن‌ها است.

امام جمعه فریدونکنار یادآور شد: با توجه به اینکه فرزندان نسل چهارم امام را ندیده‌اند و جنگ را درک نکرده‌اند لازم است که فرهنگ شهادت و فرهنگ انقلاب اسلامی توسط معلمان در آن‌ها تقویت شود.

جلالی به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از اهمیت این کنفرانس همین بس که رهبری در آن شرکت کرده و سخنان مهمی را بیان کردند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف صهیونیست‌ها برای جنگ‌آفرینی در کشورهای منطقه این است که افکار عمومی را از مسئله فلسطین دور کنند که این امر نیاز به هوشیاری بسیاری دارد.

امام جمعه فریدونکنار گفت: باید با قلم، بیان، مال و یا حضور فیزیکی برای آزادی فلسطین تلاش کنیم چراکه اسرائیل غاصب از فلسطین به مقاصد دیگری فکر می‌کند که لازم است جلوی آن را گرفت.

جلالی خاطرنشان کرد: قلب مقاومت ایران است و کشورهای دیگر فقط ادعای حمایت از فلسطین دارند اما می‌بینیم که دست دوستی با شیاطین جهان می‌دهند.

وی تصریح کرد: حرکت مذبوحانه برخی از کشورها مانند ترکیه و عربستان نمی‌تواند مردم را فریب دهد چراکه همه می‌دانند این عربستان است که در حال جنایت در یمن به صورت مستقیم و همچنین در کشورهای دیگر به صورت غیرمستقیم است.

امام جمعه فریدونکنار گفت: ترامپ هر روز شاهد شکست‌های زیادی است و از وعده‌های انتخاباتی خود عقب‌نشینی کرده است.

جلالی خاطرنشان کرد: در حالی که سیاستمداران آمریکا نسبت به سالم بودن ترامپ در شک هستند اما به ناچار در حال اطاعت از وی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا