ام بين قاره‌اي فوتبال ساحلي - امارات

پیروزی ایران برابر ایتالیا در فوتبال ساحلی

به گزارش پایگاه خبری بصیر، در آخرين ديدار مرحله گروهي جام بين‌قاره‌اي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران به مصاف ايتاليا رفت که در پايان وقت قانوني دو تيم به تساوي پرگل ۷ بر ۷ رضايت دادند.تيم ملي ايران مقابل ايتاليا در ضربات پنالتي به پيروزي رسيد و توانست با ۷ امتياز به عنوان تيم اول گروه دوم به مرحله نيمه‌نهايي صعود کند.

به گزارش فارس،در اين ديدار ابتدا ايتاليا به گل رسيد. داور در صحنه‌اي به سود ايتاليا خطا اعلام کرد، بازيکنان ايتاليا يک بار ضربه را زدند که پيمان حسيني دفع کرد اما به داور دستور به تکرار ضربه را داد و در ضربه دوم ايتاليا به گل رسيد.

ملي‌پوشان ايران پس از اين گل به حملات خود افزودند و پس از اينکه توپ يک بار به تيرک دروازه ايتاليا خورد، داور خطايي به نفع ايران در نزديکي دروازه لاجوردي‌پوشان اعلام کرد که فريد بلوک‌باشي توانست گل تساوي را به ثمر برساند. بلافاصله پس از اين گل بازيکنان ايتاليا به گل دوم رسيدند و در ادامه نيز توانستند به گل سوم برسند.

شاگردان اوکتاويو بار ديگر به حملات خود افزودند و در يک حرکت تاکتيکي مهدي حسني توانست ايران را به گل دوم برساند. در ادامه پيمان حسيني دروازه‌بان ايران با پرتاب بلندي توپ را به نزديک دروازه ايتاليا رساند و اکبري با پاس تک ضرب و زيبايي و فريد بلوک‌باشي را در موقعيت گل قرار داد تا او با به ثمر رساند گل دوم خود بازي را به تساوي برساند. اين ديدار در وقت اول با تساوي ۳ بر ۳ به پايان رسيد.

در وقت دوم برخلاف ۱۲ دقيقه ابتدايي دو تيم کمتر صاحب موقعيت شدند و تنها ايران توانست يک گل به ثمر برساند. پيمان حسيني دروازه‌بان ايران در صحنه‌اي توپ را بلند پرتاب کرد و در حالي که يکي از بازيکنان ايران ديد دروازه‌بان ايتاليا را گرفته بود توپ به گل چهارم تبديل شد. تا در پايان وقت دوم ايران با نتيجه ۴ بر ۳ به پيروزي برسد.

در وقت سوم بازيکنان ايتاليا در ضربه‌اي توانستند بازي را به تساوي بکشانند، اما شاگردان اوکتاويو بار ديگر توسط مسلم مسيگر به گل پنجم رسيدند. بار ديگر لاجوردي‌پوشان از روي خطايي که به دست آورده بودند ۲ بار به گل رسيدند و ۶ بر ۵ از حريف آسيايي خود پيش افتاد. پس از اين گل داور در حصنه‌اي که ايران در حال حمله بود حسن عبداللهي را با کارت قرمز جريمه کرد و از زمين بازي اخراج کرد. در حالي که ايران ۴ نفره بازي را دنبال مي‌کرد مسلم مسيگر توانست گل تساوي‌بخش ايران را به ثمر برساند. چند ثانيه پس از گل ايران بازيکنان دو تيم برابر شدند. در ادامه محمد احمدزاده گل هفتم ايران را وارد دروازه لاجوردي‌پوشان کرد.

اين ماراتن ادامه پيدا کرد و بار ديگر ايتاليا به گل تساوي رسيد تا در پايان وقت قانوني دو تيم به تساوي ۷ بر ۷ دست يابند و کار به وقت اضافه کشيده شد.

در وقت اصافه در حالي که ۳۰ ثانيه به پايان بازي باقي مانده بود ايتاليا صاحب ضربه خطا شد که خوشبختانه توپ به بيرون رفت. به اين ترتيب کار به ضربات پنالتي کشيده شد.

پنالتي اول را ايتاليا تبديل به گل کرد. فريد بلوک‌باشي نيز توپ را به گل تبديل کرد.

لاجوردي‌پوشان پنالتي دوم را به بيرون زدند. علي نادري پنالتي دوم را به گل تبديل کرد.

پنالتي سوم را نيز بازيکنان ايتاليا به بيرون زدند، اما داور دستور به تکرار ضربه داد که اين توپ به گل تبديل شد. حسيني هم گل سوم را به ثمر رساند.

تيم ملي ايران پيش از اين مقابل روسيه، قهرمان جهان و برزيل، پرافتخارترين تيم جهان در ضربات پنالتي به برتري رسيده بود.

با توجه به اينکه در گروه اول مسابقات امارات و سوئيس به ترتيب با ۶ و ۵ امتياز در رده‌هاي اول و دوم قرار دارند و دو تيم مراکش و مکزيک بدون امتياز هستند. ايران با قرار گرفتن در رده اول گروه دوم بايد با بازنده اين ديدار بازي کند. ديدار تيم‌هاي امارات و سوئيس از ساعت ۲۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. همچنين در ديگر ديدار گروه دوم برزيل و روسيه براي تعيين تيم دوم گروه از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقيقه به مصاف يکديگر مي‌روند.

ديدار تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در مرحله نيمه‌نهايي فردا از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقيقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا