مدیرمسئول بصیرنیوز مطرح کرد

انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ دوقطبی نیست/جهانگیری و قالیباف بازیگران نقش سایه انتخابات

بصیر، سیداحمد حسینی در جمع اعضای هیئت متوسلان حضرت رسول(ص) شهرستان فریدونکنار، با تبیین مواضع سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری یک انتخابات سالم، با اشاره به تائید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست جمهوری سال ۹۶، اظهار کرد: با تعیین صلاحیت این ۶ کاندیدای ریاست جمهوری، برخلاف جریان سازی ضدانقلاب، انتخابات این دوره ریاست جمهوری دو قطبی نشده است.
وی با بیان اینکه در میان کاندیداهای موجود، دو داوطلب سپر دفاعی دو شخصیت دیگر هستند، تصریح کرد: اسحاق جهانگیری و قالیباف بازیگران نقش سایه این دوره از ریاست جمهوری هستند.
مدیرمسئول بصیرنیوز با اشاره به اینکه نوع مکانیزم حضور اصلاحات و جریان موسوم به اعتدال در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز همانند سال ۹۲ است، خاطرنشان کرد: در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری، عارف نقش کاندیدای سایه را به عهده داشت.
حسینی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با توجه به عملکرد بسیار ضعیف خود در بخش‌های مختلف به ویژه انتظار بیش از حد از برجام و عدم رفع مشکلات معیشتی می‌تواند به یک دولت تاریخی در کشور تبدیل شود، گفت: در شرایط کنونی و با توجه به انتقاد و اعتراض مردم به وضع موجود، به نظر می‌رسد شانس رقبای روحانی بیش از این شخص باشد.
وی افزود: برای مشخص شدن این موضوع که آیا روحانی می‌تواند پس از حالت دفاعی ۴ سال عملکرد ضعیف خود، بار دیگر شرایط را به سود خود تغییر دهد یا خیر، منتظر مناظرات زنده ماند، اظهار کرد: به نظر می‌رسد در صورت اجماع نیروهای انقلابی، رئیسی می‌تواند شانس بسیار فراوانی نسبت به سایر رقابی خود داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا