شاسی بلند «آئودی Q4 RS» مدل ۲۰۱۹ +عکس

ظاهراً آئودی چراغ سبز برای تولید سطح بالاترین نسخه‌ی شاسی‌بلند Q4 با نام RS را دریافت کرده است.

شاسی بلند «آئودی Q4 RS» مدل 2019 (+عکس)

انتظار می‌رود این خودرو در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود. بر همین اساس اتوبیلد گفته آئودی Q4 RS آینده از همان پیشرانه‌ی مدل‌های RS3 و TT RS سود خواهد برد.

شاسی بلند «آئودی Q4 RS» مدل 2019 (+عکس)

پیشرانه‌ی یاد شده از نوع ۵ سیلندر ۲٫۵ لیتری TFSI بوده که توانایی تولید ۳۹۴ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. مدل RS3 اسپورت بک با این پیشرانه در ۴٫۱ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و سقف سرعت آن به‌صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

تا زمانی که Q4 RS وارد بازار شود شاید این پیشرانه بازنگری شده و قدرت آن به بالای ۴۰۰ اسب بخار برسد. این خودرو به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه ی S ترونیک عرضه خواهد شد.

جدای از نسخه‌ی RS، مدل پلاگین هیبریدی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری (این قوای محرکه در مدل A3 e-Tron بکار رفته) نیز در دستور کار قرار دارد.

دیگر پیشرانه‌های این خودرو عبارت‌اند از نسخه‌ی ۴ سیلندر ۱٫۵ لیتری گروه فولکس‌واگن و همچنین پیشرانه‌ی ۲ لیتری دیزلی با سه خروجی ۱۶۱، ۱۸۷ و ۲۱۵ اسب بخاری.

طبق تخمین‌ها بهای مدل پایه‌ی آئودی Q4 از حدود ۳۴ هزار یورو آغاز خواهد شد و از نظر جایگاه در بین مدل‌های Q3 و Q5 قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا