آقایان! در این روزهای پایانی بوی زد و بند می‌آید/ پیشنهاد رشوه ۱۰۰میلیونی را رد کردم

حماسه‌ساز ملبورن در آستانه برگزاری هفته بیست‌ونهم لیگ برتر گفت: آقایان مسئول؛ در فوتبال بوی زد و بند از بازی‌های امروز می‌آید. این هم هشدار قبل از وقوع زد و بند در فوتبال. ببینیم می‌توانید جلوی آن را بگیرید و اگر صورت گرفت، جسارت برخورد محكم دارید یا مثل یكی از بازی‌های فصل قبل چشم‌های‌تان را می‌بندید و از كنارش عبور می‌كنید.

خداداد ادامه داد: بعد از زد و بند یكی از مسابقات هفته‌های پایان فصل قبل، با دوست دست‌اندركارم خودمانی صحبت كردم و پرسیدیم چرا برخورد نمی‌كنید در حالی كه نتیجه حاصله باعث سقوط یك تیم دیگر شد. او در پاسخ گفت مدرك مستند نداریم! برای بازی‌های این فصل باید عرض كنم هفته آخر احتمال تبانی خیلی كم است چون همه چشم‌ها با كنجكاوی به مسابقات است و طبق شنیده‌های من برای یكی از بازی‌های امروز رایزنی‌هایی انجام شده و نیازی به كد دادن نیست چون آنهایی كه در فوتبال هستند، می‌دانند كدام مسابقه را می‌گویم. در فوتبال همان‌طور كه مدیر، مربی و بازیكن سالم داریم، آدم ناسالم هم داریم. اصلاً كاری ندارد وقتی ارنج ۱۱ نفره بازی‌ها درآمد، آن را با تركیب ۱۱ نفره ۳ هفته قبل همان تیم‌ها مقایسه كنید. اگر تغییرات زیاد بود، پیگیر علت شوید. الان روزهاست دو، سه نفر با كمك چند دلال در حال رایزنی و زد و بند هستند تا یكسری اتفاقات را قبل از شروع مسابقات امروز رقم بزنند.

عزیزی به خاطره‌ای از گذشته اشاره كرد و گفت: زمانی كه سرمربی پیام بودم و برای صعود به لیگ برتر مسابقه می‌دادیم و اتفاقاً موفق شدیم به لیگ برتر صعود كنیم، یك واسطه را سراغ من فرستادند كه تیم حریف ۱۰۰ میلیون تومان برای پیروزی مقابل شما هزینه می‌كند ولی می‌توانیم با نصف این مبلغ ورق را به سمت شما برگردانیم، گفتم خوب كاری كردید كه گفتید چون حالا كه با گوش‌های خودم در جریان قرار گرفتم، همه چیز را علنی می‌كنم و چند ناسزای منشوری هم حواله‌شان كردم! بعد از آن آب از آب تكان نخورد. اگر وقتی نامردی و ناحقی می‌بینیم فریاد بكشیم، خیلی از مسائل كمتر می‌شود، امروز هم دارم با صدای بلند به مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ می‌گویم مراقب تبانی‌ها باشند، حالا كه این موضوع را گفته‌ام اگر نادیده بگیرند و حق تیمی ضایع شود، خودشان می‌دانند و وجدان كاری‌شان. /ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا