امتیاز تیم لیگ برتری واگذار می‌شود

محمدرضا کشوری فرد درباره پیروزی تیم فوتبال صبای قم مقابل نفت تهران و افزایش شانس ماندنش در لیگ برتر، بیان‌ کرد: هنوز چیزی قطعی نشده است، اما دیروز (شنبه) با کمک هواداران و همتی که داشتند توانستیم به پیروزی مهمی دست یابیم، اما کماکان مشکلات صبا به قوت خود باقی است.

وی افزود: فصل رو به اتمام است و هنوز بازیکنان ۶۵ درصد از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند. اگر اوضاع باشگاه به همین منوال پیش برود و شرایط تغییر نکند نمی دانم باید به چه شکل کار کنیم. اما در جریان هستم که استانداری قم فکر اساسی برای این معضل کرده و در نظر دارد امتیاز تیم را واگذار کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و مشتری خوبی پیدا شود.

مدیرعامل باشگاه صبای قم همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون مشتری برای خرید امتیاز صبا پیدا شده است، گفت: فعلا اتفاق خاصی در زمینه واگذاری نیفتاده است و قرار شده امتیاز تیم از طریق مزایده واگذار شود.

کشوری فرد همچنین درباره آوردن پنج اتوبوس حامل هواداران تیم از قم به تهران عنوان کرد: به هر حال هواداران صبا احساس کردند تیمشان در خطر جدی سقوط قرار دارد و ممکن است از داشتن تیم لیگ برتری محروم شوند. همین موضوع انگیزه آن‌ها را برای حمایت از تیم زیاد کرد و به ورزشگاه آمدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا