برای اعتصاب بازیکنان متاسفم/ همه از پرسپولیس استعفا داده‌ایم!

جعفر کاشانی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگ و تاریخ‌سازی است، بچه‌های این تیم روی فرهنگ کشورمان اثرگذار بوده و الگوی هستند که باید شأن خودشان را حفظ کنند و فقط به فکر فوتبال بازی کردن نباشند، بلکه به فکر بالا بردن سطح فرهنگ باشند.

وی افزود: ما بازیکنان خوبی داریم، باشگاه هم هر کاری بتواند انجام می‌دهد، مشکل خاصی وجود ندارد و در یک خانواده ممکن است چنین مسائلی پیش بیاید که بزرگ‌ترها باید آن را حل کنند. خانه‌های بزرگ چالش‌های خاص خود را دارند.

کاشانی همچنین درباره استعفای طاهری خاطرنشان کرد: (باخنده) همه ما استعفا دادیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در باره اینکه قرار بود جلسه ساعت ۹ باشد، اظهار داشت: گلزاده ساعت ده‌ و نیم آمد. من هم کار داشتم اما همه چیز در این باشگاه خوب است و بهتر از این هم می‌شود. استقلال و پرسپولیس دو باشگاه فرهنگی جامعه هستند که امیدوارم یک روز ما باشگاه باشیم.

وی همچنین درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس سه روز است تمرین نمی‌کنند و این موضوع در تاریخ فوتبال این باشگاه بی‌سابقه است، گفت: ای‌بابا، متأسفم.

کاشانی همچنین درباره دو ملیتی بودن برخی از اعضای هیأت مدیره تصریح کرد: من یک تابعیت دارم و ایرانی هستم، پدر و مادرم هم ایرانی هستند. من عاشق کشورم هستم. ما که اینجا هستیم پولی نمی‌گیریم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: هواداران ما سرمایه‌های باشگاه هستند. امیدوارم یک روز باشگاه دارای تجهیزاتی شود که هم هواداران و هم پیشکسوتان که از وجهه‌های باشگاه هستند، بتوانند بیایند. همان‌طور که می‌دانید زیرساخت‌ها از فرهنگ شکل می‌گیرد. شما ببینید ما قبل و بعد از انقلاب چه قهرمانان زیادی در این باشگاه داشته‌ایم، فکر می‌کنم هیچ‌وقت باشگاه پرسپولیس به اندازه این دو سال قشنگ نبوده است./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا