بی‌تدبیری دولت داستان سفارت عربستان را به‌وجود آورد/ برخی حقوق نجومی را سهم خود از انقلاب می‌دانند

کیوان مرادیان در آئین افتتاح ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی در قائم‌شهر با بیان اینکه کسی نمی تواند بگوید که مسیر رشد و تعالی، امنیت فعلی و توسعه علمی صرفاً مدیون کار چهارساله یا هشت ساله آنها است، اظهار کرد: چراکه همه اینها مدیون مدیریت کلان و تدبیر است که در سایه وجود مقام معظم رهبری و با بصیرت و پیروی درست ملت پیش‌ می‌رود.

وی افزود: در سایه این امنیت، وقتی که دولت‌مردان برای رنگ مو، ریش و ابرو وقت می‌گذارند ولی برای حل مشکلات مردم وقت نمی‌گذارند و در استخرهای چند ده میلیارد تومانی ورزش و تفریح می‌کنند و از همه مدعی‌تر هستند و شعارهای پرطمطراق سر می‌دهند.

یک مدرس دانشگاه تصریح کرد: افتخار ما این است که دنباله رو کسانی هستیم که حیثیت و آبروی کشور مدیون آنها است.

مرادیان با بیان اینکه امروز همه دنیا اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران محصور به یک کشور و محدوده جغرافیایی نیست بلکه موتور حرکت همه کشورهای منطقه و حتی فراتر از منطقه است، اظهار کرد: نقش رهبری در جهان اسلام و فراتر از آن نباید نادیده گرفته شود.

وی افزود: کسانی که فاجعه فتنه ۸۸ را ایجاد کرده و یک‌سال کشور را به نابودی کشاندند حتی یک‌بار هم عذرخواهی نکردند و ایران تنها به برکت ایمان مردم و خون شهدا توانست بحران را مدیریت کند.

یک مدرس دانشگاه ادامه داد: همان‌ آنها درخواست کردند که کشور تحریم شود و حتی به غذا و داروی بیماران رحم نکردند و الان می‌گویند سفارت عربستان باعث شد نتوانیم اشتغال ایجاد کنیم که این حرف جای خجالت دارد چرا که باید گفت بی‌تدبیری شما بود که سبب شد جوانان غیرتمند وارد میدان شدند و اگر مسؤولان به موقع وارد می‌شدند این اتفاق رخ نمی‌داد.

وی تصریح کرد: در بحبوبه فاجعه منا عربستان با بی‌ادبی تمام به وزرا ویزا نداد و اگر تشر و جدیت مقام معظم رهبری نبود هیچ تضمینی برای تحویل جنازه‌های حجاج ایرانی نبود.

مرادیان با بیان اینکه با وجود همه مشکلات در بحث علمی، هسته‌ای، پزشکی، نانو، صنعت و نظامی پیشرفت‌های امیدوار کننده‌ای داریم ، اظهار کرد: علت دلسردی مردم این است که یک عده خود را متولی انقلاب می‌دانستند که بعضی از آنها به رحمت خدا رفتند و عده‌ای دیگر که انقلاب را مال خود می‌دانند همان آقازاده‌هایی هستند که به صراحت گفتند که برداشت‌های نجومی و رانت‌ها سهم ما از انقلاب است که باید در جواب آنها گفت پس سهم شهید داده‌ها و به زندان رفته‌ها در زمان انقلاب چیست؟

این مدرس دانشگاه ادامه داد: امروز عده‌ای در دولت با سرمایه‌های چند هزار میلیاردی که با هیچ منطقی توجیه ندارد به ثروت رسیدند و این جوانان ما را ناامید می‌کند چرا که توزیع ناعادلانه ظلم، فساد و ناپاکی را به دنبال دارد و ما از افرادی حمایت می‌کنیم که دنباله‌رو جریان سالم و در راستای حفظ منافع مردم باشند.

وی در پایان گفت: ما دنبال جریان فکری معتقد، متدین، عالم، کارامد، صادق و شفاف با مردم هستیم و باید جدی وارد شویم چرا که دشمن همیشه آماده ضربه زدن به نظام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا