نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی:

عدم مطالعه و عمل نکردن به حرف از علت‎های اصلی عقب‌ماندگی است

بصیر، ولی‌الله نانواکناری در جمع اعضای ستاد تکریم از جانبازان فریدونکنار اظهار کرد: جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که کار آن‌ها بسیار ارزشمند است.
وی با اشاره به اینکه ماه شعبان ماه بسیار پربرکتی است، خاطرنشان کرد: این ماه با اعیادی که در آن هست ماه سرور و شادی برای مسلمانان است.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت تمامی عقب افتادگی فاصله گرفتن از قرآن و مطالعه است.
نانواکناری افزود:: در حالی که قرآن به مسلمانان امر به خواندن کرده است اما در کشور جمهوری اسلامی سرانه مطالعه ۱۵ دقیقه است که یکی از علت های عقب ماندگی است.
وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن میفرماید”کسانی که می‌دانند و کسانی که نمی‌دانند برابر نیستند” گفت: کسانی که می‌دانند و آگاهی دارند مسیر تعالی را سریعتر طی می‌کنند.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی راه نجات انسان‌ها را مطالعه دانست و اظهار کرد: راه سعادت هر شخص با توکل به خدا و ائمه معصومین و مطالعه تحقق پیدا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: دومین نقص و عقب ماندگی هر فرد شکاف میان حرف و عمل است و اگر مسئولان بتوانند با تحقق حرف های خود موجب پهن کردن سایه اسلام بر مردم شوند آن هنگام ارزشمند است.
نانواکناری تصریح کرد: همه ما باید با مطالعه و عمل کردن به حرف‌های خود مسیر تعالی را برای هم هموار کنیم و اسلام ناب محمدی را در جامعه پیاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا