محمدرضا براری: مدالم را به شهدای مرزبان تقدیم می‌کنم

محمدرضا براری پس از کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: مسابقه بسیار سختی بود و واقعا فکر نمی‌کردم رقبا تا این حد وزنه‌هایشان را مهار کنند؛ واقعا مسابقات سطح بالایی داشت. من هم تمام تلاشم را کردم و زورم را زدم تا موفق شوم. خیلی خوشحالم که وزنه‌های مورد نظر سرمربی را مهار کرده و با کسب مدال طلا دل مردم ایران را شاد کردم.

وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران درخصوص حرکت یک‌ضرب گفت: دو وزنه اول یک ضرب را انداختم و دلیلش این بود که وزنه را دست کم گرفتم. وزنه سنگین‌تر هم می‌توانستم بلند کنم، اما واقعا وزنه را دست کم گرفتم. در حرکت سوم، اما مطمئن بودم که می‌توانم کار را تمام کنم و این اتفاق هم افتاد.

براری درباره حرکت‌های دو ضرب گفت: من در تمرین این وزنه‌ها را زده بودم و خدا را شکر که باز هم موفق شدم. ۴۰ روز است که تمرین‌هایم را شروع کرده‌ام و تمام تلاشم را کردم تا برای مسابقات آماده باشم.

وی درخصوص رقابت نزدیکش با وزنه‌بردار کره‌ای گفت: اصلا نمی‌دانستم او چه وزنه‌ای زده و بعد از رقابت فهمیدم. حتی نمی‌دانستم کادرفنی چه وزنه‌ای برای خودم انتخاب کرده. البته من به سرمربی تیم ملی اعتماد دارم. انوشیروانی فقط می‌گفت نوبت من است، من هم بدون اینکه بدانم چه وزنه‌ای برایم انتخاب شده روی تخته می‌رفتم. خدا را شکر که سرمربی وزنه‌هایی انتخاب کرد که به مدال طلا رسیدم و از عنوان قهرمانی‌ام در آسیا دفاع کردم.

براری مدال‌های طلایش را به شهدای مرزبان تقدیم کرد و گفت: واقعاً دوست دارم مدال‌هایم را به شهدای مرزبان و خانواده عزیزشان تقدیم کنم. این عزیزان برای وطن ما جانشان را دادند و امیدوارم این مدال‌ها کمی از غم خانواده‌هایشان کم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا