مشخص شدن بازیکنان مدنظر منصوریان

پیش از این اعلام شده بود که پس از پایان فصل، قرارداد ۱۳ بازیکن استقلال تمام شده و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند. امید ابراهیمی، بهنام برزای، جابر انصاری، سیدمجید حسینی، کاوه رضایی، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید نورافکن، مجتبی حقدوست، علیرضا سیار، رابسون و ارشیا بابازاده جزو این بازیکنان هستند. حدود یکی دو هفته پیش علیرضا منصوریان لیستی به مدیران باشگاه استقلال داد و از آنها خواست که اقدامات لازم برای تمدید قرارداد ۱۱ بازیکن صورت بگیرد. در این لیست، بازیکنانی چون رابسون، برزای، انصاری، رضایی، ابراهیمی، نورافکن، حسینی، کریمی، غفوری، حقدوست و پادوانی قرار دارند که منصوریان خواستار تمدید قراردادشان شده است.

سرمربی استقلال قصد دارد استخوا‌بندی فصل جاری خود را حفظ کند. اگر چه منصوریان این لیست را به مسئولان باشگاه داده است، اما اولویت‌بندی کرده که چه بازیکنانی در لیست اصلی او قرار دارند. از جمله مهم‌ترین بازیکنان می‌توان به رابسون، رضایی، ابراهیمی و نورافکن اشاره کرد. رابسون به صورت قرضی از باهیا برزیل به استقلال پیوسته و مدیران باشگاه استقلال به طرف برزیلی پیشنهاد قرارداد سه ساله برای انتقال دائمی رابسون داده‌اند. اما رضایی و ابراهیمی دست رد به مسئولان باشگاه زده‌اند و اعلام کرده که پس از پایان فصل مذاکرات را انجام می‌دهند. نورافکن هم به زودی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند و مشکلی بابت او وجود ندارد.

منصوریان برای تقویت تیمش به یک بازیکن در جناح راست و یک بازیکن در خط دفاع نیاز دارد. اینها حرف‌هایی است که در این مدت زده شده و قطعی نیست. سرمربی استقلال برای اینکه فصل آینده تیمش را برای قهرمانی ببندد، در روزهای آینده لیست بازیکنان مدنظرش را با اولویت‌بندی به رضا افتخاری مدیرعامل استقلال خواهد داد. سرمربی و مدیران استقلال امیدوارند با دادن مبلغ ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان بتوانند آنها را برای تمدید قرارداد در یک ماه آینده مجاب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا