کاندیداهای دولت با تکرار شعارهای ۹۲ از دستان خالی خود رونمایی کردند

در مناظره اخیر انتظار بر اعتراف شجاعانه و صادقانه کاندیداهای دولت بر عدم موفقیت در تحقق شعارهای سال ۹۲ بود، که متاسفانه نقطه مقابل آن اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه مردم از کاندیداهای ریاست جمهوری انتظار سماحت و صداقت و سعه صدر و انتقادپذیری دارند، افزود: نه آنکه دولت مستقر، خود به‌عنوان اپوزیسیون، مطالبه‌گر باشد و به‌جای حساب‌کشی از خود، به انشاخوانی بپردازد؛ و این رفتار اوج سقوط کاندیدای مدعی از اقبال عمومی است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران تصریح کرد: مردم با نگاه تیزبینانه، بسیاری از رفتارهای کاندیداها در حوزه اخلاق، صداقت، شجاعت در اعتراف، تواضع، حرمت‌داری، منطق و استدلال، مسؤولیت‌پذیری در قبال عملکرد خود و برنامه جامع داشتن در همه زمینه‌ها برای برون‌رفت از وضعیت کنونی و عدم تخریب رقیب را مورد توجه و قضاوت خود قرار می‌دهند.

امام‌زاده با بیان این نکته که نباید مناظره را به فرصتی برای مصاف جناحی و تخریب رقیب تبدیل کرد که این رفتار نشانه سقوط اخلاق سیاسی و تقوای انتخاباتی است، یادآور شد: شانه‌خالی کردن از پاسخ‌گویی در قبال مسؤولیت، نمی‌تواند پیامد مثبتی برای کاندیداهای دولت را بهمراه داشته باشد؛ چرا که مردم عملکرد چهار سال اخیر را مبنای قضاوت و راست‌آزمایی شعارهای کنونی دو کاندیدای دولت قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: نتیجه مناظره، خالی بودن دست کاندیداهای دولت از برنامه و رهیافت مناسب در مقابله با شرایط کنونی است، چرا که دو کاندیدای دولت مدافع سیاست‌های شکست خورده چهار سال اخیر هستند.

این فعال سیاسی یادآور شد: باید پذیرفت که مهم‌ترین رقیب کاندیداهای دولت در تبلیغات و مناظره‌های انتخاباتی، مشکلات کنونی کشور در همه زمینه‌ها که محصول سیاست‌های بهم‌ریخته چهارسال اخیر است، می‌باشد.

امام‌زاده در پایان گفت: مناظره اخیر این حقیقت را به اثبات رساند که دست کاندیداهای دولت برای ایجاد تحول و تغییر شرایط ناگوار کنونی کاملاً خالی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا