جبهه مردمی مظلوم واقع شد

وقتی آقای رئیسی به صحنه آمد گفتند بر جبهه مردمی خروج کرده و وقتی بدل به کاندیدای آن شد، گفتند چرا جبهه یکپارچه پای کار آن نمی‌آید؟! وقتی -با استدلال‌های آماری- اعلام کرد دو کاندیدا در صحنه می‌مانند گفتند در ایجاد وحدت شکست خورد و بعد که -با همان استدلال‌های آماری- پس از مناظره سوم، بر اجماع تاکید کرد گفتند “عقل” ندارد و ما بیشتر می‌فهمیم.

مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از روز نخست آغاز به کار سخت مظلوم واقع شد.

انقلابیون در تمام دو دهه گذشته هرگز سازمان و سازوکاری نداشته اند که بتواند در هنگامه پرآشوبی چون انتخابات صحنه را اداره کند، در وقت مناسب تصمیم بگیرد و وقتی تصمیم گرفت توان اجرای آن را داشته باشد. مدعی، تئوریسین و حتی فیلسوف، تا دلتان بخواهد بوده ولی کسی یا سازمانی که از عهده عمل برآید هرگز ندیده ایم.

در انتخابات گذشته روز اول که جبهه مردمی تشکیل شد گفتند شرکت سهامی است و در انتها حتما به اختلاف می خورد. دیدیم که نخورد. بعد گفتند توطئه پس پرده از ما بهتران است برای کنار گذاشتن جلیلی و رئیس جمهور کردن قالیباف. دکتر جلیلی خود از صحنه کنار رفت و پیشگویی ها درباره دکتر قالیباف هم درست از آب درنیامد.

وقتی کار درباره ریاست جمهوری را آغاز کرد گفتند مطلقا کسی کنار نخواهد رفت و وقتی کاندیداها نجیبانه کنار رفتند، گفتند جبهه به آنها ظلم کرده است! قبل از مجامع ملی جبهه گفتند اطلاع موثق داریم می خواهید فلان آقا را حذف کنید بعد که همان آقا برگزیده شد گفتند زورتان نرسید!

وقتی آقای رئیسی به صحنه آمد گفتند بر جبهه مردمی خروج کرده و وقتی بدل به کاندیدای آن شد، گفتند چرا جبهه یکپارچه پای کار آن نمی آید؟! وقتی -با استدلال های آماری- اعلام کرد دو کاندیدا در صحنه می مانند گفتند در ایجاد وحدت شکست خورد و بعد که -با همان استدلال های آماری- پس از مناظره سوم، بر اجماع تاکید کرد گفتند “عقل” ندارد و ما بیشتر می فهمیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا