زمان نشست ۶۰۰ نفره جبهه‌مردمی

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از نشست ۶۰۰نفره این جبهه در پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به جزئیات نشست شب گذشته جبهه مردمی اظهار داشت: در این نشست آسیب‌شناسی خوبی از انتخابات به‌عمل آمد و نقاط قوت و ضعف نیز بررسی شد. این حرکت وحدت‌آفرین در جبهه انقلاب به‌عنوان یک دستاورد بسیار مهم بود، انگیزه و شوری که بین نیروهای حزب‌اللهی وجود داشت، نشان داد ما امروز یک جبهه قدرتمندی هستیم که از دولت مطالبه خواهیم کرد و از روحانی می‌خواهیم وعده‌های خود را عملی کند.

فروزنده تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم یک قدرتی برای نظام بود و ما این را به فال نیک می‌گیریم؛ چراکه انتخاب مردم برای ما قابل احترام است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه مردمی صرفاً برای انتخابات نبوده و به‌منظور ترویج گفتمان رهبری شکل گرفت، یادآور شد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب زبان گویای مشکلات مردم است و ان‌شاءالله این کار ادامه پیدا می‌کند و به‌زودی مسئولان شهرستانی خود را فراخوان و نشستی با حضور ۶۰۰ نفر از نمایندگان استانی‌مان برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جبهه مردمی یک جریان از پایین به بالاست و بدنه مردمی برای ما بسیار مهم است.

فروزنده با اشاره به تخلفات گسترده در انتخابات تصریح کرد: شورای نگهبان باید به‌صورت جدی این مسئله را دنبال کند و قوه قضائیه باید با این مسئله برخورد کند تا این موضوع و تخلف مسئولان اجرایی به یک سنت تبدیل نشود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان باید به‌صورت قاطع به میدان آمده و برخورد کند، شاید این مسئله در نتیجه آراء تأثیری نداشته باشد، اما یک سنت غلطی است که باید با آن برخورد شود، توصیه ما به دولت این است که اساس را بر کار و مشکلات مردم و پیگیری و حل آنها بگذارد و ما می‌توانیم در این زمینه کمک کنیم.

وی اظهار داشت: ما به‌عنوان یک جریان منتقد دولت، نقدهای خود را خواهیم داشت و مطالبات مردم و قول‌هایی را که اینها داده‌اند پیگیری خواهیم کرد.

فروزنده در پاسخ به این سؤال که در نشست امروز مهم‌ترین مؤلفه‌های آسیب‌شناسی انتخابات چه بود، گفت: یک واقعیتی که وجود دارد این است که ما با دولت مستقر رقابت می‌کنیم، دولت مستقر نیز از همه امکانات خود استفاده کرد و طبیعی بود برای رأی آوردن به آب و آتش بزند، لذا اگر برخی برنامه‌ها را بهتر اجرا کرده و فرصت داشتیم برای بدنه مردم واقعیت‌ها را تبیین کنیم، مسئله فرق می‌کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: ما نتوانستیم آن‌طور که بایدوشاید چالش‌های موجود کشور به‌ویژه چالش‌های اقتصادی را برای مردم تبیین کنیم، بالاخره فشار جنگ روانی رقیب بسیار زیاد بود و ما باید به آن بیشتر توجه می‌کردیم، البته این انتخابات نقاط قوت زیادی هم داشت و ان‌شاءالله پایه انتخابات آینده خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جبهه مردمی با آقایان رئیسی و قالیباف دیدار می‌کند یا خیر، تصریح کرد: بله، آقای رئیسی و آقای قالیباف چهره‌های ارزشمندی هستند و نقش بسیار اساسی در مسئله انسجام نیروهای انقلاب و تحقق ۱۶ میلیون رأی داشتند و ما باید از ظرفیت آنها استفاده کنیم و در خدمت آقایان باشیم، ما باید این شور و حرارت جبهه را حفظ کنیم و امروز نیز درباره این موضوع بحث کردیم و ابعاد آن در کمیته‌ها بررسی خواهد شد.

فروزنده یادآور شد: نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا