رئیس اتاق اصناف فریدونکنار

اصناف فریدونکنار از برخی مسئولان گله دارند

بصیرنیوز، مهدی باقرزاده فریدونی در یازدهمین یادواره شهدای اصناف فریدونکنار در تالار ارمیای این شهرستان، اظهار کرد: شهادت اوج کمال است چرا که انسان به جایی می‌رسد که جان خود را تقدیم می‌کند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر درباره شهادت، اظهار کرد: تکریم و تجلیل از شهدا و خانواده‌های شهدا از مقدس‌ترین کارهایی است که می‌توانیم انجام دهیم.

رئیس اتاق اصناف فریدونکنار تاکید کرد: همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

باقرزاده در ادامه با اشاره به یک تیرماه روز ملی اصناف، اظهار کرد: یکی از بزرگترین نهادهای مدنی در هر کشوری اصناف است که از سوی مردم اداره می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نقش اصناف در هر کشوری بسیار ارزشمند است و این امر در دفاع مقدس مشاهده شد، اظهار کرد: امروز هم اصناف نقش بسیار پررنگی در کشور دارد.

رئیس اتاق اصناف فریدونکنار تصریح کرد: ۶ هزار میلیارد تومان از سرمایه اقتصادی کشور را اصناف دارد و این نشان می‌دهد که در سرمایه گذاری اقتصادی بسیار پررنگ است و مسئولان باید به اهمیت این افراد پی ببرند.

باقرزاده با بیان اینکه ۷۰ درصد از خوشه‌های اقتصادی کشور متعلق به بنگاه های کوچک است، اظهار کرد: اقتصاد ایران صنعت و کشاورز محور نیست بلکه بنگاه محور است و توانست ۷ میلیون شغل ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه اگر بازار ضعیف است به سیاست های غلط دولت‌ها در ادوار گذشته مربوط می‌شود، تصریح کرد: اگر اقتصاد کشور مردم محور شود شاهد مشکلات موجود نیستیم.

رئیس اتاق اصناف فریدونکنار با بیان اینکه ۸۳ درصد اقتصاد کشور دولتی است، گفت: اصناف از برخی از مسئولان گله‌مند هستند اما نظام مورد حمایت است و امیدواریم تغییر نگرش در مسئولان به اصناف را شاهد باشیم.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا