بیرالوند: با تاکتیک کادر فنی طلایی شدم

رضا بیرالوند در خصوص کسب مدال طلای دسته ۱۰۵ کیلوگرم در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان به میزبانی ژاپن، گفت: خیلی خوشحال هستم که توانستم مدال طلا را برای کشورم بدست آورم و بار دیگر پرچم سه رنگ ایران را در مسابقات بین المللی به اهتزاز دربیاورم. سال قبل در تفلیس سه مدال برنز گرفته بودم ولی امسال حتی با حضور در دسته ۱۰۵ کیلوگرم با زحمات کادر فنی به خوشرنگ ترین مدال را کسب کردم.

وی در خصوص نقش کادر فنی در کسب مدال طلای دسته ۱۰۵ کیلوگرم برای ایران اظهار داشت: مربیان تیم ملی با شناخت از شرایط مسابقه و حریفان بنده در دسته ۹۴ کیلوگرم تصمیم بسیار مهمی را برای مدال آوری گرفتند. این تاکتیک کادر فنی در هر دو وزن جواب داد و اورامه در دسته ۹۴ کیلوگرم مدال برنز گرفت و من هم به نشان طلا رسیدم. به طور حتم کسب این مدال با ارزش برای تیم ملی جوانان با پیش بینی های محمد حسین برخواه و علی اکبر خورشیدی فر کادر فنی رقم خورد.

بیرالوند ادامه داد: از تمامی کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می کنم و امیدورام در مسابقات آتی مدال های زیادی را برای کشورم بدست بیاورم.

تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری، پس از مراسم اهدای مدال دسته ۱۰۵ کیلوگرم، در جمع ملی پوشان و اعضای تیم ملی حضور پیدا کرد و کسب این مدال طلا را به رضا بیرالوند، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان و اعضای کادر فنی تبریک گفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا