شهرداری کیاکلا در خواب بهاری/ آقایان به فکر مشکلات شهر باشید!

این روزها خبرهای از گوشه و کنار شهرداری و وضعیت این ارگان به گوش می‌رسد، خبرهایی که زیبنده شهری با قدمت بیش از ۵۸ سال نیست.

کمتر از یک ماه از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا می‌گذرد و ترکیب جدید شورای شهر کیاکلا با تغییر ۸۰ درصدی از مردادماه باید کار خود را آغاز کند و این در حالی است که اعضای دوره چهارم شورای شهر تا مردادماه بر مسند خود قرار دارند و باید طبق قانون به وظایف خود عمل کنند.

این روزها خبرهایی می‌رسد که اعضای شورای شهر و شهردار که از قبل از انتخابات به خاطر درگیری‌های انتخاباتی در شهرداری حضور نداشته‌اند، تا امروز عدم حضورشان ادامه داشته و عملاً فعالیت‌های اداری شهرداری خوابیده و مردم برای گرفتن یک امضا با مشکل مواجه هستند.

طبق فهرستی که درب ورودی اتاق اعضای شورای شهر نصب‌شده هر عضو موظف است روز خاصی از هفته را در شورا حضور داشته باشند اما نزدیک به یک ماه است که این اتفاق رخ نمی‌دهد و مردمی که برای انجام کار به شورا مراجعه می‌کنند سرگردان هستند.

وضعیت حضور شهردار هم بهتر از اعضای شورای شهر کیاکلا نیست.

رامین فرشیدفر شهردار کیاکلا که از ایام پیش انتخابات به دنبال فعالیت‌های انتخاباتی برادر خود در قائم‌شهر بود، نزدیک به یک ماه است که در شهرداری حضور ندارد، البته برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد شهردار بیمار است اما آقای شهردار چه بیماری سختی دارید که بیش از یک ماه در شهرداری حضور پیدا نکردید؟!

روی صحبت ما با مسئولین شهرستان سیمرغ است تا پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند که چرا وضعیت شهرداری کیاکلا این‌گونه شده است، مردم برای گرفتن نامه یا امضا ساده تا کی باید هر روز مراجعه کنند و پاسخ تکراری مواجه شوند.

اعضای فعلی شورای شهر به‌جای انتقاد از عملکرد سایر مسئولین و دستگاه‌ها به عملکرد خود و مجموعه خود نگاه کنند که در چه جایی قرار دارند و چرا نتوانستند در کسب رأی اعتماد مجدد از مردم ناکام بمانند که فکر کنم تا حدودی این موضوع برای آن‌ها روشن‌ شده باشد.

آقایان شورا اگر شهردار فعلی به دلیل مشکلاتی که برایشان پیش‌ آمده توان اداره شهرداری را ندارند می‌توانید با انتخاب شهردار جدید در طی مدت باقی‌مانده از عمر شورای دوره چهارم حداقل پاسخگوی ارباب‌رجوعی که برای گرفتن نامه و امضا آمده را بدهید.

پای صحبت مردم که می‌نشینیم هم گلایه‌ها در مورد شورای شهر و شهردار شنیده می‌شود.

اعضای شورای شهر و شهرداری در گفت‌وگوهای مختلفی که با اصحاب رسانه داشتند دم از قدمت شهرداری و شهر کیاکلا می‌زدند و از عقب‌ماندگی‌های می‌نالیدند اما کمی تأمل‌کنید ببینید چه کسانی دلیل اصلی این عقب‌ماندگی‌ها بودند. آیا غیر از شورای شهر و شهردار شخص دیگری را می‌توان مقصر دانست؟ البته شاید برخی از مردم هم در مواردی همراهی نکرده باشند که این موضوع هم به عملکرد اعضای شورای شهر و شهردار برمی‌گردد تا افرادی که همراه نیستند را همراه کنند.

مردم اما در انتخابات پاسخ عملکرد اعضای شورای شهر دوره چهارم را دادند تا اعتراض خود را نسبت به این نوع عملکرد اعلام داشته باشند.

در پایان امیدواریم اعضای شورای شهر فعلی طی مدت باقی‌مانده به‌جای پرداختن به حواشی به اصل توجه کنند و اعضای شورای شهر بعدی هم به قول‌ها و وعده‌های خود عمل کنند تا شهر کیاکلا با نزدیک به ۶۰ ساله خود به جایگاه‌های بالایی برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا