کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد

عید فطر روز تجلی وحدت و اتحاد است

بصیر، سیدرحمان میرزازاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با بصیرنیوز، اظهار کرد: دنیای استکبار امروز جنایات بی‌شماری را علیه لبنان، فلسطین، مسلمانان جهان و شیعیان در حال انجام دادن هستند و مهمترین علت آن نیز این امر می‌باشد که آن‌ها از انسانیت، اخلاق و ادب بهره ای نبرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هر روز شاهد قانون شکنی‌ها، ناهنجاری‌ها و تجاوزهای دردمنشانه سربازان جنایتکار صهیونیست در غزه و دست نشاندگان مزدور آن‌ها، داعش در عراق و سوریه هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه این‌ها که مدعی آزادی و حقوق بشر هستند چیزی از این موضوع درک نمی‌کنند، تصریح کرد: آمریکا به بهانه حقوق بشر در اوکراین، فلسطین، عراق، افغانستان، سوریه و یمن وارد می‌شود و به قتل و غارت می پردازد اما آیا آن‌ها این جنایات صهیونیست ها را نمی‌بینند یا موضوع چیز دیگری است.

رحمان‌زاده اذعان داشت: آیا اسرائیل حق دفاع دارد اما کودکان بی دفاع و مظلوم فلسطینی که در بیمارستان‌ها در حال مداوا هستند این حق را ندارند، رژیم غاصب اسرائیل به بهانه اینکه سلاح و تسلیحات حزب‌الله در بیمارستان است آنجا را بمباران می‌کنند و فجایعی دیگر می‌آفریند.

وی تاکید کرد: ما در روز عید فطر که روز تجلی وحدت و اتحاد است بر اساس آیه قرآن خطاب به همه مسلمین، همه سران دول اسلامی خصوصا به شیعیان اعلام می داریم که این اتحاد و وحدت که منظر شکوه و عزت اسلام است را حفظ کنید و بدین وسیله پشت استکبار و دشمن خود را بشکنید تا این مسلمانان مظلوم زمان ما در سوریه، عراق و غزه نجات پیدا کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با انتقاد از کسانی که دانسته بر سنگ تفرقه می‌زنند، در مسیر تفرقه قدم بر می‌دارند و به قرآن، اسلام و پیغمبر خیانت می کنند، عنوان داشت: هواهای نفسانی را کنار بگذارید، ما در شرایط کنونی بیش از پیش به وحدت نیازمندیم، امروز صدای درخواست کمک مسلمانان در بسیاری از کشورها بلند است و بر همه فرض و واجب است که در مسیر وحدت قدم برداریم، اسلام و مسلمین را تقویت کنیم تا زمینه ظهور آقا امان زمان(عج) را فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا