افتخاری: فعالیت استقلال در نقل و انتقالات ادامه دارد

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تبریک عید سعید فطر به مردم ایران به ویژه هواداران آبی پوشان پایتخت گفت: خدا را شاکریم که برنامه ریزی یکی دو ماهه اخیر و حرکت هدفمند و منطقی در فصل نقل و انتقالات جواب داد و هواداران بدون نگرانی می توانند برای شروع فصل جدید لیگ برتر لحظه شماری کنند.

وی افزود: از نظر من همه بازیکنان استقلال ستاره هستند و امسال ضمن حفظ بازیکنان مورد نظر سرمربی خوب تیم توانستیم ترکیبی از جوانان آینده دار و ملی پوش در تیم های ملی جوانان و امید و نیز بازیکنان با تجربه را به خدمت بگیریم و خوشحالم که توانستم به وعده خود مبنی بر بستن تیمی قوی عمل کنم و خدا را شکر که هم کادر فنی و هم هواداران از این موضوع رضایت کامل دارند.

افتخاری با اشاره به اینکه برای فصل نقل و انتقالات برنامه ریزی حساب شده ای داشتیم گفت: با وجود اینکه برخی به نگرانی هایی در فصل نقل و انتقالات دامن می زدند اما بدون جنجال و البته کاملا هدفمند و با برنامه عمل کردیم و امروز رضایت را در چهره هواداران واقعی و پیشکسوتان می بینیم.

مدیرعامل استقلال همچنین به ادامه فعالیت در نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت: فعالیت ما در این زمینه در صورت نیاز تیم ادامه پیدا خواهد کرد.

افتخاری با اشاره به توفیق در پرداخت ٨٠ درصد مطالبات فصل قبل بازیکنان و تسویه حساب با بازیکنان خارجی افزود: در آخرین اقدام با ساموئل نیز بطور کامل تسویه حساب کردیم و وکیل او نیز تاییدیه دریافت آخرین قسط به مبلغ ١٣٧٤٠٠ دلار را به فیفا اعلام کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با معرفی و تکمیل هیات مدیره استقلال این انتظار می رود تا برنامه ریزی جهت تامین منابع پایدار درآمدی علاوه بر اقداماتی که تاکنون صورت گرفته انجام شود و حال که یک فصل بدون به جای گذاشتن بدهی را طی کردیم با کمک هیات مدیره بتوانیم ضمن پرداخت به موقع تعهدات این فصل بازیکنان، وارد دوره ای شویم که پرداخت مطالبات گذشته بازیکنان پیشین را آغاز کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال به جلسه اخیر خود با مدیران بیمه ایران نیز اشاره و در پایان گفت: همانگونه که پیش از این گفته بودم در جهت ایجاد درآمدهای پایدار برای باشگاه که هیچ اتکایی به منابع دولت ندارد برنامه هایی در دست داریم و جلسه اخیر در بیمه ایران نیز با هدف تکمیل توافقات قبلی بود و به زودی در خصوص نحوه مشارکت هواداران در این حوزه در ج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا