بدهی های استقلال تعیین تکلیف می شود

بیش از ٣٧ سال است در بخش پولی و بانکی کار کرده ام و تجربه مدیریت و اداره فعالیت های کلان اقتصادی را داریم و در هر موقعیت مدیریتی که حضور داشتم تلاش کردم اثرگذار باشم.

او معتقد است بخش مهمی از بدهی های  انباشته استقلال در بخش مالیات هاست و بزودی تعیین و تکلیف خواهد شد. ملکی در ادامه گفت : مشاور آقای هاشمی‌طبا بوده ام و در سالهای مسئولیتم در بانک کشاورزی بانی ایجاد کشتی و دو و میدانی برای روستاییان شدم و برخی از قهرمانان ملی ایران مانند علیرضا دبیر در آن زمان از شهر ری از همین رقابتها به دنیای قهرمانی وارد شدند. کمیته ورزش بانک کشاورزی در سالهای ٦٩ و ١٣٧٠ متشکل از پرویز سیروس پور ، محمدرضا طالقانی ، صدرالدین کاظمی و مرحوم حسین حصاری بود در دوومیدانی هم احد برنجی به مجموعه ما کمک می کرد.

عباسی ملکی افزود : شصت و دو سال دارم و در سالهای ورزشی خودم عمدتا دروازه بان بوده و در رشته های بسکتبال و دوومیدانی هم فعالیت در اندازه ورزش دانشجویی و دانش آموزی داشتم.

وی همچنین گفت: وزیر محترم و مجمع عمومی باشگاه، ترکیب بسیار کارآمد و با تجربه ای را برای هیات مدیره استقلال انتخاب کرده اند و ان‌شاءالله با حمایت هواداران، دوستداران و بزرگان این تیم و همینطور وزارت ورزش و جوانان، روزهای موفق تری پیش روی این باشگاه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا