آرزوی موفقیت برانکوبرای کریمی به‌جز بازی با پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین عصر امروز (چهارشنبه) پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز یک بار دیگر عید فطر را به همه دوستان تبریک می‌گویم. امروز برای اولین بار ملی‌پوشان ما به تمرین اضافه شدند و همه تیم امروز حضور دارند.

وی افزود: کامیابی‌نیا هم امروز وضعیتش مشخص شد و ماندنی است و اولین روز باهم بودن‌مان است. تا چهارشنبه آینده در تهران حضور داریم و سپس به اردویی در کیف می‌رویم. بعد از اردو هم بازی دوستانه‌ای با استقلال در آلمان خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس در خصوص دیدار با استقلال که قرار است در آلمان و پیش از آغاز لیگ برتر برگزار شود، اظهار داشت: همه چیز در حال تدارک است و فاکتورهای زیادی برای این بازی اهمیت دارد. این بازی‌ها برای باشگاه مهم است، به خصوص برای ما و می‌توانیم با این بازی‌ها آماده شویم. پس از آن هم در سوپرجام بازی داریم که در آمادگی قرار می‌گیریم و این بازی هم اهمیت خاص خودش را دارد.

برانکو درباره سرمربیگری علی کریمی در نفت تهران و اینکه تقابل او با کریمی در دیدار سوپرجام چگونه خواهد بود، گفت: اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم و خیلی برای او خوشحالم که دانش و تجربه‌اش را به بازیکنان جوان منتقل کند تا از آن استفاده کند. برای او به جز بازی که مقابل نفت خواهیم داشت، آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه خواسته‌های او را برآورده کرده یا نه، گفت: بله کارمان در نقل و انتقالات خوب بوده است. جای خالی داریم که برای جوان‌ها گذاشته‌ایم و در این خصوص هم بعد از تمرین فردا تصمیم می‌گیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا