مسئول کانون فرهنگی تبلیغی کوثر فریدونکنار خبر داد

جشنواره باران تابستانی در فریدونکنار آغاز شد/ گروه فرهنگی تبلیغی کوثر مجری برنامه‌های باران تابستانی در فریدونکنار

بصیر، ابوالقاسم فرجی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، با اشاره به آغاز طرح باران تابستانی در فریدونکنار، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی باران تابستانی در تمامی شهرهای استان مازندران برگزار می‌شود و این وظیفه در فریدونکنار بر عهده گروه فرهنگی تبلیغی کوثر قرار داده شد.
وی تصریح کرد: در این طرح برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای همانند برنامه زنده رادیویی، مهد ساحلی با عنوان غنچه باران، نمایشنامه خیابانی، بازی بومی محلی، برپایی نماز جماعت و با حضور مشاوران در سه روز هفته برگزار می‌شود.
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی کوثر فریدونکنار افزود: این ویژه برنامه‌ها در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود که در صورت حضور و استقبال مسافران و همشهریان به ۵ روز در هفته هم افزایش پیدا می‌کند.
فرجی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مهیج و دیدنی برای خردسالان و نوجوانان، مسابقات بومی و محلی مختلف از جمله چولینگ، مسابقه تیراندازی، طناب‌کشی، هفت سنگ، چلیک مار، رزین کا، گردو بازی و بسیاری از بازی‌های دیگر در این طرح پیش بینی شده است.
وی افزود: هنرمندان گروه فرهنگی تبلیغی کوثر نیز در زمان برگزاری مسابقات و مهد ساحلی به اجرای نمایش می‌پردازند.
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی کوثر فریدونکنار گفت: از حضور حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، مهدهای کودک و کانون‌های فرهنگی در این طرح استقبال می‌کنیم و برنامه جامعی را برای آنها در نظر می‌گیریم.
فرجی افزود: همچنین از هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی، کانون بسیج ورزشکاران، شورای ورزشی روستاها برای حضور و همکاری استقبال می‌کنیم و از گروه‌های نمایشی در شهر دعوت می‌شود تا پس از گذراندن مراحل اولیه با ما در این طرح همکاری کنند.
وی در پایان از دستگاه‌های فرهنگی شهرستان فریدونکنار درخواست کرد تا با این گروه فرهنگی هنری همکاری لازم را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا